Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по…
Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет.
Собственик на фризьорски салон във Велре, в нидерландската провинция Лимбург, измисли иновативен начин да поддържа прическите на клиентите си през пандемията – подстригва ги по интернет, съобщи сайтът Недерланд таймс.
„Трябва да измислиш нещо, за да имаш някакви приходи. Иначе няма да издържа дълго“ – призна Тибо Висчедек пред местното радио 1 Лимбург.
Все повече клиенти се записват за подстригване по интернет. Това не е толкова абсурдно, колкото звучи, но е необходим асистент. Клиентът получава пакет с необходимите материали по пощата. В уговорения час фризьорът дава инструкции за всяко движение по видеовръзка, като прави демонстрация на кукла.
„Наистина е приятно да видиш колко ентусиазирани са хората – добави фризьорът. – Те се захващат с подстригването и им е приятно.
Фризьорът не прави виртуалните сеанси само за забавление. Професионалната асоциация на фризьорите в Нидерландия предупреди, че скоро много професионалисти от този бранш ще банкрутират, пише БТА.
Каква е вашата реакция?
Д-р Андрей Велчев е главен редактор на Luboslovle.bg, доктор по национална сигурност и политология, магистър по политически мениджмънт и публични политики, както и по масови комуникации от Нов български университет. Той е автор на множество публикации и интервюта в областите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации, както и по теми, свързани с националната и личната сигурност, хибридните войни и съвременните заплахи. Член е на: Съюза на българските журналисти, Асоциацията на полицейските началници, Националния съюз „Безопасност и охрана“, Националната асоциация „Сигурност“