Важна и Винаги актуална е темата 3а така желания здравословен начин на живот, който искаме да водим въпреки многото пречки или оправдания.

В специалния материал по темата ще ви представим нашата философия 3а здравословен начин на живот, която включва десет лесни стъпкибъдещата рубрика на Венцеслав Вутов. Интервюто му в никакъв случай не е като норматив, но е широко приложимо.

Прочетете следващите редове и задължително гледайте видеото:

Съветите, които сме подбрали 3а вас, са универсални и подходящи 3а всеки, който е взел решението да заживее по-добре още днес.

ДА ПОМОГНЕМ НА Венцеслав Вутов в неговото начинание:
„Никога вече пристрастени. Как се случва промяната! (Захвърлете диетите и останете слаби)“ ще научите какви са еволюционните пречки за бързото отслабване и ситуационните бариери пред здравословното хранене, може ли да се “заразим” със затлъстяване, какво представлява мастната тъкан и ползите от нея, каква е връзката между колата и програмите за отслабване, между хранителните магазини и теглото и между автомобилите, ковчезите и затлъстяването, както и четири шокиращо тъпи начини за отслабване. Ще разберете как да сте сити без да се тъпчете, защо фруктозата е скритата причина за затлъстяването, защо не успявате да отслабнете с успешни диети, как може да се печели от пристрастяването към диетите, как се забогатява от храна, която се рекламира с това, че е опасна за здравето и не на последно място кой всъщност ни продава програмите за отслабване. Ще ви стане ясно кой пробута на света бедната на мазнини диета, кои хранителни режими и диети са опасни за здравето, какви са фармацевтичните провали в борбата срещу мазнините и затлъстяването, както и какво е точното значение на следните изключително важни понятия: „зададено” телесно тегло, гликемичен индекс, гликемичен товар, инсулинов индекс, цефална фаза и инкретинов ефект.
В книгата е обяснено защо диетите могат да се окажат голяма грешка и как промяната няма да се превърне в реалност без 3 много важни елемента. Без тях не съществува ефективна диета и те не могат да бъдат пропуснати, ако искаме дълготрайна промяна.
В последната трета част ще разберете как да използвате новите си познания, навиците и уменията си, вещите и позитивните твърдения, обкръжението и обстановката, за да достигнете до положителна промяна на поведението, да почнете да се храните различно, да се движите и чак тогава да отслабнете.

 

Още: