Най-слабо се интересуват от медии и съответно най-слабо са информирани групата от хора на възраст между 18 и 29 г. и над 70 г. Като цяло обаче българите имат ниско доверие в медиите. Това обяви Димитър Ганев от Изследователски център “Тренд”, позовавайки се на данни от проведено национално представително проучване, в рамките на Медийната програма Югоизточна Европа на фондация “Конрад Аденауер”, за обществените нагласи на българите към медиите в страната, предаде репортер на БГНЕС.

Политологът представи резултатите в онлайн събитие, в което взеха участие народният представител от ГЕРБ, член на Комисията по културата и медиите Тома Биков, София Владимирова от Съвета за електронни медии, Стоян Михалев, член на Националното ръководство на ДСБ и председателят на Асоциацията на европейските журналисти Ирина Недева.