Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Поредното издание на серията уебинари на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия SMEs Webinars в партньорство със SoftUni Digital ще представи темата за възможностите, които дигиталният маркетинг дава в борбата с икономическите последици от пандемията COVID-19.
Събитието „ Силата на дигиталния маркетинг срещу кризата“ ще се проведе на 9 юли от 15.00 часа , а темата ще бъде представена от експертите с дългогодишен опит в дигиталния маркетинг Милена Димова и Елена Кожухарова от агенция Digital Point.
В рамките на един час двете дами ще разкажат подробно за същността и предимствата на дигиталния маркетинг, за промените в сферата у нас след COVID-19, като също така ще представят добри практики и примери от работата им с големи български и чуждестранни компании и ще дадат повече информация за новите тенденции, за които родните компании трябва да се подготвят. „ Силата на дигиталния маркетинг срещу кризата“ ще представи и успешни дигитални кампании от последните месеци. Събитието предоставя и панел за въпроси, в който зрителите ще могат да получат отговор по темите, свързани с маркетинга, които ги вълнуват, за да получат конкретни насоки в изграждането на ефективно дигитално присъствие.
Събитията от серията SMEs Webinars са напълно безплатни и достъпни чрез кратка регистрация тук – https://digital.softuni.bg/events/2319/smes-webinars Очакваме ви на 9 юли от 15.00 часа! За лекторите: Милена Димова е дългогодишен специалист в областта на маркетинга и рекламата, с близо 15 години опит в редица проекти за международни и локални клиенти.
В последните 6 години се фокусира в сферата на дигиталния маркетинг, като от 2016 г. заема позицията на изпълнителен директор на дигитална агенция Digital Point. Член е на постоянната комисия на IAB България за IAB Forum и MIXX Awards. Елена Кожухарова притежава разнообразен опит в сферата както на традиционния, така и на дигиталния маркетинг. В агенция Digital Point е от 2 години като дигитален специалист и участва в цялостния процес по разработка на дигитални стратегии, провеждане и анализ на онлайн кампании за брандове от разнообразни индустрии. Има придобити сертификати за Digital Marketing Professional от General Assembly (Ню Йорк), и Digital Marketing Institute (Ирландия).
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)