LavazzaWimbledon_04_302Водещата световна компания за кафе Lavazza обяви завръщането си на тазгодишния турнир за Големия шлем и ще е официалното кафе на Уимбълдън 2019. Брандът отбелязва деветата си година на престижния шампионат с ново звездно партньорство с номер 1 в женския тенис за 2018 Анжелик Кербер и представяйки два нови вълнуващи продукта.

Германската тенисистка, която триумфира в миналогодишното издание на Уимбълдън, побеждавайки седемкратната шампионка Серена Уилямс, ще е посланик на марката по време на турнира в Лондон, включвайки се в активностите на Lavazza. Анжелик Кербер участва също и в телевизионната реклама на бранда „Повече от италианско“, разпространена в цяла Великобритания, където си партнира с други две тенис величия – Карлос Моя и Андре Агаси.

„Радвам се да се присъединя към Lavazza като техен посланик на Уимбълдън 2019. Кафето винаги е заемало голяма част от ежедневието ми, затова не е изненада, че сграбчих шанса да работя с Lavazza – марка, на която се възхищавам заради нейното качество и вкус, и която отдавна се асоциира с шампионата.”споделя Кербер.

Друг основен акцент на Уимбълдън ще е и Lavazza ¡Tierra! – колекция от фини блендове с подбран произход. Разработена съвместно с неправителствената организация Rainforest Alliance, помогнала на повече от сто колумбийски земеделски семейства да възстановят плантациите си за кафе, ¡Tierra! ще се предлага на две специално обособени Wimbledon Queue Lavazza зони – Aorangi and The Baseline Bar, както и на ново – трето място, посветено на иновативността на марката.

LavazzaWimbledon_01_149_WEB

Шампионатът Уимбълдън започна на 1-ви юли и ще продължи до 14-ти юли 2019 г. През двете седмици на турнира 100 експертно обучени баристи на Lavazza ще сервират автентичното италианско кафе от 60 места за обслужване на 500 000 фенове на тениса. За почитателите на тениса, както на престижните терени на Уимбълдън, така и на опашките на точките за обслужване, ще бъдат сервирани класически и лимитирани кафе напитки, които да се харесат както на британската, така и международната публика.

Потвърждавайки глобалната си отдаденост към тениса, Lavazza запазва позицията си като единственият световен бранд за храна и напитки, който за четвърта поредна година си партнира с всички 4 турнира от Големия шлем – сервирайки най-продаваното италианско кафе на повече от 3 милиона тенис любители на престижното първенство Ролан Гарос, тенис турнирите US Open и Australian open, както и шампионата Уимбълдън.

LavazzaWimbledon_01_178_WEB

За Lavazza Group

Основана през 1895 година в Торино, италианската компания за кафе е собственост на семейството Lavazza от 4 поколения. Като една от най-важните компании в сектора, групата оперира в над 90 държави чрез дъщерни дружества и дистрибутори, като 64% от приходите идват от пазари извън Италия. Lavazza дава работа на общо 4 000 души с оборот от 1,87 милиарда Евро за 2018 г. (В своите финансови отчети към 31.12.2018 за първи път групата Lavazza декларира своите приходи и капитал съгласно международните счетоводни стандарти (IFRS)

Lavazza създава концепцията за блендирането – с други думи изкуството на комбинирането на различни типове кафе от различни географски региони – което продължава да бъде отличителна черта на повече от продуктите. Също така компанията има 30-годишен опит в производството и продажбата на системи и продукти за кафе в капсули. Lavazza е и първият италиански бизнес, предлагащ системи за капсули еспресо. Lavazza работи във всички бизнес сегменти: обслужване у дома, извън дома и в офиса, винаги с акцент върху иновациите в технологиите и методите за потребление.

Lavazza успява да увеличи популярността на марката чрез важни партньорства, съобразени със стратегията си за интернационализация на бранда, като тези в света на спорта с тенис турнирите от Големия шлем, както и други в областта на изкуството и културата – с престижни музеи като Музея Гугенхайм в Ню Йорк, Ермитажа в Санкт Петербург и Националната галерия Виктория в Мелбърн.

Компаниите, част от групата на Lavazza, включват френските Carte Noire и ESP (придобити съответно през 2016 г. и 2017 г.), датската Merrild (2015), северноамериканското кафе Kicking Horse (2017), италианската Nims (2017) и австралийската компания Blue Pod Coffee Co (2018). В края на 2018 г., след придобиване, бе създадено бизнес звеното на Lavazza Professional, което включва водещите сектори Office Coffee Sector (OCS) и вендинг системите Flavia и Klix.

Новината е изпратена до редакционната ни поща от:

Chapter Four Bulgaria

Member of Chapter 4 Group,

Exclusive Affiliate of Burson-Marsteller