Ива ГригороваОт Guest в Новини от Бизнеса на октомври 9, 2018 11:53 / няма коментариPublicis One България, най-голямата структура в областта на маркетинговите комуникации в страната, обяви назначаването на Ива Григорова за директор “PR бизнес”. В тази си роля Ива ще оглави MSL София – PR агенцията в комуникационната група Publicis One. Ива ще отговаря за стратегическото и бизнес развитие на MSL на локално и регионално ниво, за консултирането на настоящи и нови клиенти, както и за прилагането на нови бизнес решения в интегрираните комуникационни кампании на агенцията.

„Щастливи сме, че Ива се присъединява към екипа на MSL. Тя е професионалист с различни познания и опит в областта на PR и маркетинговите комуникации. За нас е важно да отговаряме на очакванията на нашите клиенти като им предоставяме продукти и консултация, които имат положителен ефект и резултати за техния бизнес и компания.

Вярваме, че заедно с ресурса и опита, който имаме, Ива ще успее да предложи ефективни решения и стандарти за работа, които се доближават до международните практики на MSL“, споделя Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One България.Ива Григорова има дългогодишен опит в изграждането на стратегически комуникационни и интегрирани маркетингови кампании, връзки с обществеността, корпоративен и бранд PR, управление на кризисни комуникации и репутация, събитиен мениджмънт, маркетингови кампании с кауза, дигитален PR и наскоро inbound PR. През последните години Ива е работила в агенция United Partners като е отговаряла за бизнес развитието на агенцията и проектите за нов бизнес, управлявайки проекти на ключови клиенти.

Преди това тя трупа опит на международно ниво в PR агенция в Ню Йорк, САЩ, където работи за марки от здравния, развлекателен, моден и козметичен бранш. Част от клиентите, за които е работила, са компании като P&G, Abbvie, Viber, VIVACOM, FashionDays, Tommy Hilfiger, M.A.C. Cosmetics, Coty, KARE, UNICEF, Webit, фондация „Димитър Бербатов“, Столична община и др.“Радвам се да съм част от екипа на MSL – бранд, в чиято основа е заложена концепцията на взаимодействие и влияние между марки и потребители. Единният модел на Publicis One България дава възможност да създаваме интегрирани комуникационни кампании, които комбинират анализа на данни с творческия подход в създаването на идейните концепции на марките.

Основна и важна част на PR екипа е да бъде доверен консултант и партньор на клиентите. С правилните подходи и инструменти можем да планираме и реализираме кампании, които да помагат за бизнес резултатите на клиентите“, казва Ива Григорова, директор „PR бизнес“ в Publicis One.MSL е глобален партньор в областта на връзките с обществеността и интегрираните комуникации, който предоставя стратегическо консултиране и креативен подход. През последните няколко години MSL работи в посока развитие и разрастване на мрежата, така че да отрази променящите се нужди на клиентите си и да им предложи още по-гъвкави бизнес решения, съобразени с динамиката на пазара.