Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 –…
Kaufland България избра Noble Graphics.
Kaufland България започва стратегическо партньорство с Noble Graphics след проведен конкурс. Агенцията ще осигурява стратегическа и творческа подкрепа за маркетинговите комуникации на компанията в България. Задълбочен поглед върху марката Kaufland и анализ на представянето й на българския пазар бяха основен определящ фактор при избора на творческа агенция.„Kaufland България заявява все по-активното си присъствие както с имиджови, така и с продуктови рекламни кампании, изработени в България и насочени към нуждите на клиентите.
Вярваме, че с подходящ творчески партньор като Noble Graphics ще подчертаем позицията си на динамичен и модерен лидер, който не просто говори на българския потребител, а създава преживяване и добавена стойност в неговото ежедневие“, коментира Катерина Ушева, началник направление „Маркетинг“, Кауфланд България ЕООД енд Ко КД.„За нас е изключително важно, че Kaufland България ни се довериха и ще разчитат на нас за идеи не само в областта на рекламата, но и за стратегическото развитие на техния бизнес в страната. Мащабът и значението на тяхната дейност са допълнителен стимул за профисионалните ни амбиции“, сподели Марсел Леви, творчески директор и партньор в Noble Graphics.
Каква е вашата реакция?
Главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)