Българският хелзинкски комитет (БХК) лансира нова рекламна кампания с провокативно послание “Да закрием БХК” в отговор на критиците на организацията, които призовават за закриването й и за забрана на дейността й. Във видеото участват редица популярни активисти, общественици и журналисти, които заявяват, че искат БХК да се закрие, а отговорът на организацията е, че това ще се случи тогава, когато се постигне пълното зачитане на правата на човека в България, призовавайки хората да подкрепят усилията й в тази посока. Кампанията е дело на Noble Graphics и ще продължи шест месеца, разгръщайки се в различни канали – електронни медии и онлайн медии, социалните мрежи, както и офлайн пространства. “Кампанията цели да провокира обществото да се замисли за важността на отстояването на човешките права, които често се приемат за даденост, както и да представи цялостната работа на БХК, която е с 25-годишна история”, коментират от организацията.
За автора
Андрей Велчев
Собственик и главен редактор на Любословие.bg. Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
Подобни публикации
Търси
Ново
ПОДКРЕПЕТЕ НИ
За да пребъде нашето слово!
Коментари