Туристическият бранш и геополитиката имат равен принос в съживяването на интереса към България като дестинация през последните две години. Това заяви Благой Рагин от Българската асоциация на хотелиерите и ресторантьорите в Бизнес старт с Иван Нончев.
От една страна, ако геополитическите проблеми при нашите конкуренти не бяла налице, нямаше толкова много летовници да избират България като алтернатива, каза Рагин. От друга обаче, презастрояването с леглова база преди години даде възможност целият този поток да бъде настанен, посочи той.
По думите му, няма добър туризъм без реклама. Ние сме горе-долу колкото Хърватия по размер, но адриатическата страна заделя €100 млн. за реклама, които се връщат в хазната стократно, подчерта той.
bloombergtv.bg/biznes-start/2017-02-20
Коментари