Корпоративната група Rockaway с централа в Прага придоби сайтовете Pazaruvaj.com, Arukereso.hu и Compari.ro на международна платформа за сравнение на цени и продукти на групата Naspers. Rockaway се ползва с финансовата подкрепа на Даниел Кретински, Патрик Ткач и PPF Group. С това придобиване групата Rockaway затвърждава присъствието си на средноевропейския пазар на платформи, обслужващи електронната търговия. Сделката е знак и за повишения интерес на Rockaway към пазарната ниша, свързана със сравняване на цени. С тази придобивка Rockaway правят нова голяма стъпка към реализирането на целите си, една от които е да станат водещ играч в електронната търговия в региона.

“Сделката е значима по много причини. Чрез придобиването на Pazaruvaj.com, Arukereso.hu и Compari.ro направихме следващите стъпки за постигането на водеща пазарна позиция. Rockaway разработва сайтове за сравнение на цени на пазарите, които бележат изключително бързо развитие, за да може с бъдещия вътрешногрупов обмен на опит и know-how да гарантира още по-добро потребителско преживяване и ускорено по-нататъшно развитие,” заяви Якуб Хаврлант, изпълнителен директор на Rockaway.

Сравнителната платформа Heureka, която е собственост на Rockaway, се позиционира като лидер на чешкия и словашкия пазар. Чрез покупката на българския Pazaruvaj.com, унгарския Arukereso.hu и румънския Compari.ro групата си извоюва водеща позиция на още три европейски пазара. Pazaruvaj.com е водещият уебсайт за сравняване на цени в България, който служи като надежден онлайн справочник при осъществяването на милиони покупки от потребители още от 2006 г. Посетителите на сайта към момента могат да избират от близо 400 магазини и асортимент от над 1 милион стоки.

“Pazaruvaj.com има за цел и в бъдеще да укрепва водещата си позиция, да подпомага разширяването на електронната търговия и да развива непрестанно нивото на услугите за партньорските магазини и потребителите,” поясни Чаба Рац, директор на Pazaruvaj.com За Pazaruvaj.com.

Pazaruvaj.com е най-популярната в България международна платформа за сравнение на цени и продукти, която предоставя надежден справочник за онлайн пазаруване, подпомагащ магазините с онлайн асортимент и клиентите им при правене на покупки от 2006 година досега. Сайтът привлича над 850 000 потенциални купувачи месечно, които информирано могат да направят своя избор измежду 340 електронни магазини и близо 950 000 оферти (по данни от февруари 2015). – See more at: http://www.prinbulgaria.com/news.php?nid=11097#sthash.IAd5Mx2q.dpuf