В клипчето, виждаме двама родители, които не обръщат внимание на дъщеря си, присмиват се на рисунките й и може би я забравят в колата, а финалната реплика гласи – “Лесно е да забравиш, че това е семейна кола“.
“Очевидно сме използвали хумор в рекламата си и не подтикваме към насилие над деца в нея“, твърдят от Volkswagen.
“Явно заразата на свръх чувствителната и морална полит коректност е обхванала и грубата Австралия“, коментират потребителите в социалните мрежи.
След получени запитвания австралийският СЕМ обаче е постановил, че рекламата може да продължи да се излъчва по телевизията.
Според слуховете скоро ще видим една още “по-несемейна” версия на Tiguan – спортен R вариант, задвижван от 2.0-литров TSI двигател с мощност от 300 к.с.
Коментари