socialmediaworld                                   Instagram и Facebook изостават пред Snapchat сред тийнейджърите.

Според проучване на американската инвестиционна компания Piper Jaffray 80% от тийнейджърите използват социалната платформа Snapchat поне веднъж в месеца. Това е с 6% повече в сравнение със същия период миналата година. Проучването е направено чрез допитване до 10 хил. тийнейджъри на възраст между 14 и 18 години, като 79% от тях посочват, че използват Instagram поне веднъж в месеца, а изненадващо едва 52% посещават Facebook, което е 4% спад в сравнение с данните от 2015 г.

Най-младите потребители на възраст 14 години използват и най-рядко Facebook от всички възрастови групи. Едва 30% от тях споделят, че всеки месец прекарват време в социалната платформа. Два пъти по-голям процент от пълнолетните потребители използват Facebook. 80% от 18-годишните младежи прекарват време в Snapchat поне веднъж в месеца, а 50% в Twitter.