Snapchat
Към края на тази година социалната платформа ще отчете близо 367 млн. долара приходи от реклама по данни на eMarketer. Според анализа до края на следващата година Snapchat ще увеличи приходите си със 151% на годишна база, достигайки 935 млн. долара. Сред причините за прогнозираното рязко увеличение на приходите се посочва подобреното таргетиране на потребителите и различните възможности за рекламни формати – спонсорирани филтри,

“Истории на живо” (Live Stories) и др. Все още обаче е необходимо Snapchat да докаже на рекламодателите, че може да им носи достатъчно добра възвращаемост на инвестициите, пишат от AdWeek. Най-големи инвестиции тази година рекламодателите правят в секцията Snapchat Discover, където потребителите търсят каналите, към които да се абонират. Към края на 2016 г. те се равняват на близо 150 млн. долара по данни на eMarketer.

Очакванията са следващата година направлението “Истории на живо” да надмине тази сума, достигайки 304 млн. долара. Основните потребители на мобилното приложение за споделяне на снимки и видеа са т.нар. поколение Millennials, или хората на възраст между 15 и 35 години, които компаниите масово се опитват да таргетират в своите комуникации, защото те създават съвременните тенденции на пазара.