“Мобилтел” е в търсене на рекламна агенция, което обещава гореща есен в офисите на рекламните агенции. Телекомът е сред компаниите с най-големи бюджети за комуникация в България и е желан от всяка агенция клиент.

Телекомът потвърди пред “Капитал”, че провежда конкурс за рекламно обслужване, но отказа да даде повече подробности за поканените агенции, причините за обявяването на конкурс и конкретното задание към тях.

По неофициална информация в надпреварата участват четири агенции – BBDO, reforma, Saatchi&Saatchi и настоящата рекламна агенция на “Мобилтел” The Smarts. Тъй като са обвързани с договори за конфиденциалност, участващите агенции също отказаха официален коментар, но според източници на “Капитал” те вече са преминали през етапа на презентациите на идеите си. А крайният резултат от конкурса ще бъде ясен съвсем скоро.