SnapchatКомпанията привлича голяма част от рекламодателите, които преди предпочитаха Twitter

Въпреки че мнозина на Wall Street смятат, че Facebook трябва да се притеснява от Snapchat, анализатор твърди, че този, който трябва да бъде по-притеснен, е Twitter, пише Bloomberg.

Според Джеймс Лий от Credit Suisse Group, изглежда средствата, които рекламодателите насочват към Snapchat, преди това са били насочвани към Twitter, не толкова към Facebook. По думите му възможностите, които Snapchat предлага, съвпадат с желанията на рекламодателите, които обикновено плащат много за телевизионна реклама.

Крайният резултат:
„конкурентното влияние върху Facebook, Instagram и YouTube е ограничено. Въпреки това те оказват по-голям натиск върху Twitter”.

Поради тази причина придобиването на Instagram звучи като едно от най-добрите решения, които е вземал главният изпълнителен директор и основател на Facebook. Според Лий цените за рекламата в Instagram ще се повишат, а разликата между това по колко биват таксувани рекламодателите в двете платформи ще стане по-малка.

Експертът смята, че Instagram вероятно ще спечели от по-високите цени на продуктите, за които предлага динамична реклама, и ще затвори ценовата пропаст с Facebook, а двете ще започнат да се конкурират за клиенти.
Браян Новак от Morgan Stanley миналия месец заяви, че Facebook изглежда пренебрегва нарастващата популярност на Snapchat.

“Не вярваме, че Snapchat оказва съществено влияние върху ангажираността на потребителите на Facebook или на ръста на броя активни потребители дневно”, коментира той.

От своя страна, Instagram наскоро пусна функция за изчезващо видео в своето приложение, с което успя да настигне Snapchat.