noimann• 31 юли 2013 г. – д-р Нойман става първият главен изпълнителен директор на европейски автомобилен производител в Twitter
• Изпълнителният директор в социалните медии – активността му в Twitter достига до три милиона човека годишно
• Следващата стъпка – спортните предизвикателства ще бъдат споделяни в Instagram
“Здравей свят, това е моето съобщение като #Opel/#Vauxhall CEO във връзка с най-голямото #Comeback завръщане в автомобилната индустрия /KTN” – това е първото съобщение в Twitter на д-р Карл-Томас Нойман, публикувано от него само няколко месеца след като застана начело на Opel. То го превърна в първия „цифров изпълнителен директор” на европейска автомобилна компания. С този свой подход, новият главен изпълнителен директор даде ясно да се разбере, че комуникацията, насочена прецизно към целевите групи клиенти на компанията е ключов фактор за успех. С тази новаторска стъпка Нойман вдъхна живот и в типичното за марката Opel качество “достъпност”, както и в понятието “модерна организационна структура”.

Кратките съобщения на цифровия изпълнителен директор на @KT_Neumann достигат до повече от три милиона човека всяка година. Той е активен и в други канали на социалните медии като LinkedIn, YouTube и XING , а броят на последователите му нараства с всеки изминал ден. Но това не е всичко. Сега потребителите могат да се запознаят с друга страна от личността на д-р Карл-Томас Нойман, тъй като 55-годишният висш мениджър се подготвя да публикува личните си преживявания и в Instagram. Той ще сподели личните си впечатления от спортните предизвикателства с планински велосипед, ветроходна лодка, зад волана на класически автомобили Opel и с обувките си за бягане.

“Twitter осигури първоначалния импулс за присъствието на д-р Карл-Томас Нойман в социалните медии,” сподели Йохан Вилемс, вицепрезидент комуникации в Opel. “Той показа много точно колко важна е комуникацията с различните целеви аудитории чрез точния канал и насочването им към него. Нашият цифров изпълнителен директор доказа също, че ние гледаме много сериозно на осигуряването на достъпността на марката – нашите клиенти са наистина във фокуса на всичко, което правим.”

Д-р Нойман, който е част от ексклузивната програма „Influencer” в LinkedIn с едва 500 членове в целия свят, вече в продължение на няколко месеца споделя в платформата своите ценни мнения по отношение на тенденциите в индустрията, персонални въпроси и за своята мотивация в качеството си на главен изпълнителен директор на Opel. Вече около 9 000 човека са се запознали и с неговия месечен принос в материали на немски, английски и френски език. Наред с това, наскоро той прие и поканата на XING, където споделя своите знания в качеството си на вътрешен човек от индустрията (Industry Insider). По този начин от експертните му познания и опит могат да се възползват повече от десет милиона немскоговорещи професионалисти.

Наред с това, д-р Нойман се обръща към още по-широка аудитория със своите видеокасти в YouTube – междувременно онлайн бе публикувано 38-ото видеообръщание на главния изпълнителен директор на Opel. Още повече новини за най-новите продукти и развитието на компанията като цяло се публикуват редовно и в допълнителни канали на социалните медии като Opel-Blog и Facebook