Сега четете
Държавен фонд „Земеделие“ – раят на PR-ите

Държавен фонд „Земеделие“ – раят на PR-ите

prЗа публичните комуникации на Държавен фонд „Земеделие“ отговорят 13 служители. Това става ясно от проект на постановление, за Устройствен правилник на ведомството, който трябва да се гласува от правителството през април, предаде БГНЕС.

От доклада става ясно, че ДФ „Земеделие“ намира начин да не намалява броя на заетите в администрацията въпреки отпадналата необходимост. 1546 души са служителите на Държавен фонд „Земеделие“. Разплащателната агенция е ключова за разпределението на парите за земеделие и проекти в малките общини, които България получава по линия на европейските фондове. Ангажираните в Централното управление на ДФ „Земеделие“ в София се оказват 637 души. За имиджа на изпълнителния директор Румен Порожанов и неговите четирима заместници са ангажирани 13 служители на дирекция „Връзки с обществеността, протокол и координация“.

От интернет страницата е видно, че институцията публикува средно по една информация на ден, която в повечето случаи се отнася за извършени плащания към земеделски производители или извършени преводи по Програмата за развитие на селските райони. Последното публикувано интервю на изпълнителния директор на фонда е от януари т. г. Същия ден в присъствието на премиера Бойко Борисов от Разплащателната агенция предоставят на медиите информация за усвояването на европейските фондове за приключилия програмен период 2007-2013 г. Освен рай за пиарите, ДФ „Земеделие“ се оказва приветливо работно място и за още 48 служители, които са ангажирани в дирекция „Административно-стопанско обслужване“, т. е. секретарки, шофьори и пр.
В дирекция „Информационни технологии“ пък са ангажирани още 28 служители. В дирекция „Правна“ работят 22-ма души. Щатът на т. нар.

Обща администрация е 140 души. На фона на очевидно раздутата администрация на ДФ „Земеделие“, в която голяма част от служителите получават освен заплата, но и допълнителни средства по линия на европейски проекти.предлага се правителството да увеличи щатните бройки на дирекции ‘Технически инспекторат“, „Противодействие на измамите“, „Правна“ и „Договориране по прилагане на мерки за развитие на селските райони“.

Вижте и

Освен централната администрация, предложението на Танева е същото да се отнася и до служителите в областните дирекции. Министърът мотивира запазването на служителите с нововъзникналата необходимост в съответните дирекции, които досега са функционирали с по-малко щатове. БГНЕС припомня, че сред основните приоритети на Министерския съвет още в началото на 2015 г. беше политиката по намаляване на държавната администрация с 10%.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.


© 2022 Всички права запазени!
Изработка на сайт от MySuper.Site

Нагоре