Според данните на YouTube, онази част от феновете на американския футбол, които не са успяли да гледат на живо тазгодишното издание на Super Bowl, са прекарали 300 000 часа в гледане на реклами и рекламни спотове, свързани с финала.
Статистиката на YouTube AdBlitz сочи, че най-гледаната реклама от Super Bowl 50 е била The Chase на Hyundai, като към момента, тя е гледана 22.8 млн пъти. Автомобилният производител може да се похвали с още две позиции в Топ 10 на най-гледаните, като First Date заема четвърто с 14.3 млн, а Ryanville се подрежда на шесто място с 10.9 млн.

В класацията фигурира още един автомобилен прозиводител- MINI с #DefyLabels и 18 млн прегледа.

Топ 10 на най-гледаните реклами по време на Super Bowl 50 според YouTube AdBlitz:

Hyundai – The Chase – Hyundai Super Bowl Commercial | The 2017 Hyundai Elantra