zx620_2698747BTL агенцията Parida и e-act създадоха нова комуникационна кампания за бранда Ballantine’s на Pernod Ricard. Проектът се казва Stay True Story и е продължение на кампанията Stay True People, отличена с 4 награди по време на първите награди за дигитален маркетинг IAB Mixx Awards.

От e-act разказват пред “Капитал”, че идеята за кампанията се е родила в резултат на тенденцията за превръщането на хората в по-активни читатели и писатели. Stay True Story обаче “среща интересните истории на истински хора с умението на 10 от топ авторите на България”, казват още от агенцията. Желаещите да се включат в кампанията и да разкажат своите истории могат да го направят на специалния сайт staytruestory.bg.

Проектът протича основно в интернет, както и “в близост до потребителите”, т.е. в заведенията, където “е най-вероятно историите да се случат и да бъдат разказани”. Краен срок на кампанията засега няма, но от e-act уточняват, че тя ще завърши в “ранна пролет, когато идва времето на активния живот, тоест времето за активно трупане на истински истории”.