Раздават престижните статуетки VIP Business Awards 2016 на 24 март в София
Второто издание на годишните награди VIP Business Awards 2016, организирани и продуцирани от агенция за публични комуникации VIP Communication PR, ще се състои на 24 март от 20 ч. в хотел Хилтън.
По време на официалната церемония, която инициира стипендии за отличници в неравностойно положение, които искат да останат да учат и да работят в България, ще бъдат отличени най-значимите постижения в бизнеса у нас.
Конкурсът ще отдаде нужното внимание на успешния бизнес, който дори в период на криза запазва своето устойчиво развитие и демонстрира европейски стандарт и просперитет. Тези награди по традиция подпомагат инвестициите в образованието, като през 2015 г. бе даден специален приз на Министерството на образованието за учебно-тренировъчните фирми за децата предприемачи. Учебно-тренировъчно предприятие/фирма, виртуално предприятие, виртуален бизнес) е виртуална компания, която е управлявана като реален бизнес, изпълнявайки процедурите, предлагайки продуктите и услугите на една истинска фирма.
Всяка учебно-тренировъчна фирма търгува с други тренировъчни предприятия, следвайки търговските бизнес процедури в международната икономическа среда на тренировъчните предприятия.
Целта на учебно-тренировъчните фирми е да се подобри подготовката на бъдещите мениджъри, като се доближи до истинските условия на работа. Прилага се интегрирано обучение по икономика, компютърни умения, бизнес администрация, роден и чужд език.
Всяка година повече 4000 младежи се подготвят в над 250 тренировъчни фирми у нас и голяма част намират работа още преди да са завършили.
Тези награди поощряват устойчивото развитие, иновациите, повишаването на стандарта в корпоративната общност, опазването на околната среда, корпоративната и социалната отговорност, както и дейностите и услугите, в полза на обществото.
Партньори на ВИП Комюникейшън са Българската Търговско-промишлена Палата, Българо – румънската търговско-промишлена палата, Пловдивската Търговско-промишлена палата, Асоциацията на бизнес експертите, Международната организация за сътрудничество в бизнеса и културата IEC и други.
Журирането, което ще отреди победителите във VIP Business Awards 2016, е поверено на ресорните журналисти в медиите-партньори на събитието и на браншовите организации.
Те ще предоставят своите номинации до 01.02.2016 г.
В различни сфери на бизнеса ще бъдат отличени значимите постижения в категориите: Корпоративна и социална отговорност,
Нов проспериращ бизнес, Опазване на околната среда, Млад предприемач, Нов иновативен продукт/услуга, Устойчиво развитие на бизнеса, Най-добри клиентски практики, Бизнес практики с благотворителни инициативи, Международно признание, Ивестиции и иновации в бизнеса и Цялостен принос.
Агенцията инициира и реализира петте издания на годишните награди за луксозно строителство Luxury Property Awards и на медийните награди Media Awards.
ПР-агенцията е организатор и на други престижни събития като Балканските награди за Туристическа Индустрия, Националните Медицински Награди и наградите за луксозни брандове LIFESTYLE AWARDS.
Призьори от церемониите на PR-агенция VIP Communication са – МАКСКОМ, РОЗА ИМПЕКС, РЕФАН, ОЛИНЕЗА, БЛЕК СИЙ ИНВЕСТМЪНТ, Енергоремонт Холдинг, БОРД, БИГЛА 3, ШАРЛОПОВ ГРУП, курорт ПАМПОРОВО АД, курорт РУСАЛКА, Арт Е Строй, Джи Пи Груп, Perfekt Group, ДИГЕСТА КОНСУЛТ, Старосел Инвест, Каламарис груп, МЕТАТРОН, Katarzina Estate, МЕДИДЕРМА, GOLD COLLAGEN, Ники Ротор Авиейшън. Както и болниците ТОКУДА, АЛЕКСАНДРОВСКА БОЛНИЦА, Онкологична болница, Медика – Албена, БОЛНИЦА САМОКОВ, дентална верига Д-Р ЖОРЖЕС, клиники ЕО ДЕНТ и други. Също и СТОЛИЧНА ОБЩИНА, ПЛОВДИВ, БАНСКО, ИВАНОВО, ЧЕЛОПЕЧ, МИРКОВО и други.
Снимки In Life
На сминките:
– Зам.-министърът на Икономиката Даниела Везиева връчва награда за Инвестиции в образованието на г-жа Маврудиева от Учебно-предприемаческите центрове към Министерството на образованието.
– Директорът на Българската агензия за инвестиции Стамен Янев връчва приз на Столична община и на кмета Йорданка Фандъкова за Голяма община, подкрепяща бизнеса.
Главен редактор на Любословие.bg.
Доктор по научна специалност: 05.11.02 – Политология (Публична администрация) с тема на дисертационния труд: Комуникации в процеса на политиките (Изграждане на обществена съпричастност при стратегически публично-частни партньорства). Андрей Велчев е магистър по Политически мениджмънт и публични политики и магистър по Масови комуникации в Нов български университет. Автор е на множество публикации и интервюта, посветени на проблемите на комуникациите, журналистиката, маркетинга и политическите комуникации. Член е на Българското дружество за връзки с обществеността, Съюза на българските журналисти и International Federation of Journalists (IFJ)
To provide the best experiences, we use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us to process data such as browsing behavior or unique IDs on this site. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Функционални
Винаги активен
Техническото съхраняване или достъпът са строго необходими за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично поискана от абоната или потребителя, или единствено с цел да се осъществи предаване на съобщение по електронна съобщителна мрежа.
Опции
Техническото съхранение или достъпът са необходими за легитимната цел да се съхраняват предпочитания, които не са поискани от абоната или потребителя.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за статистически цели.Техническото съхранение или достъп, които се използват изключително за анонимни статистически цели. Без съдебна призовка, доброволно изпълнение от страна на Вашия доставчик на интернет услуги или допълнителни записи от трета страна, информацията, съхранявана или извличана само за тази цел, обикновено не може да се използва за идентифицирането Ви.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъпът са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя на даден уебсайт или на няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.