проект. От просто препредаване на програмата на Би Ти Ви се превърна в радио с много силен информационен статут, защото има и свои предавания. Влизат гости от много висок калибър. Времето, което хората прекарват в пътуване, се увеличава, а те, докато пътуват, какво могат да правят, освен да слушат радио?!- Радиото предпочитана медия основно за автомобилите ли е?- Изследванията, които правим, показват, че там то се слуша най-много и в офиса, ако работата ти позволява. Вкъщи е телевизорът, радиото е в колата.- Работите ли върху това радиото да излезе и извън колата?- То излиза. Има много хора, които ни слушат през мобилните си телефони. Имаме много удобни апликации за радиостанциите. Вече има интернет и в метрото.- Повече печели или губи радиото от това, че вече я няма романтиката на водещия, останал анонимен и познат само като глас? Работите ли за популяризирането на водещите си извън радио ефира?- Правим го, защото има предавания, които се излъчват от мол например, но не това е основната ни цел. Вярно е, че радиото е емоция, която се създава по-скоро от въображението. Когато слушаш своя любим водещи няма как да го видиш, си създаваш един перфектен образ. Затова си и мисля, че радиото не печели особено от това, че водещият е познат като визия.- Радиото не е просто диск със записани песни. С какво се обясняват много честите повторения?- Да, не е и така издържа на конкуренцията на интернет, защото хората обичат някой друг да им приготви нещо. То е като да отидеш на ресторант. Повторенията в станции като N-JOY се обясняват с аудиторията. Младите слушатели обичат по-често да чуват любимите си песни.- Какво предстои?- В момента развиваме bTV Radio като проект. Фактът, че и други стартираха подобни проекти, показва, че нашият пример е много добър. Предстои стартирането на bTV Radio в Бургас, Велико Търново, Свищов, Горна Оряховица.- Като говорите за подобни проекти, такъв е случаят с Nova News. Притеснява ли ви конкуренцията?- От една страна ни радва, защото показва, че сме в правилната посока. Беше странен начинът, по който това стана. Това беше последната честота за радио в София и беше спечелена от радио “Аура”, наречено сега Nova News. Беше дадена на проекта на радио “Аура”, което беше “четящо радио” за хора, които не могат да четат – за слепи, деца и неграмотни. Точно заради уникалния проект СЕМ им даде честотата, а не на Classic FM, което съществува от 20 години без собствена честота. Бяхме изненадани от решението на СЕМ с лека ръка да приеме радио “Аура” да се прекръсти и да започне да излъчва програмата на Нова телевизия. Тук бих искал да изразя удовлетворението си от Мария Стоянова – член на СЕМ, която в протокола от едно заседание на СЕМ наскоро по отношение на проекта „Аура“, променен в Nova News, казва: „Вие не правите тази програма, за която ви е издаден лиценз за последната честота в София.” Получава се подмяна на конкурсната идея, с която се печели честотата. Хората в СЕМ трябва да гледат на закона не като на начин да се избегнат моралните задължения, а напротив, да се използва законът, за да се приложи моралът.- N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM са много различни едно от друго. Ако обаче трябва да посочите нещо, по което си приличат, което все пак ги прави част от bTV Radio Group, какво ще бъде то?- Прекрасният екип.
Васил Димитров, директор на bTV Radio Group: Да слушаш радио е като да отидеш на ресторант
проект. От просто препредаване на програмата на Би Ти Ви се превърна в радио с много силен информационен статут, защото има и свои предавания. Влизат гости от много висок калибър. Времето, което хората прекарват в пътуване, се увеличава, а те, докато пътуват, какво могат да правят, освен да слушат радио?!- Радиото предпочитана медия основно за автомобилите ли е?- Изследванията, които правим, показват, че там то се слуша най-много и в офиса, ако работата ти позволява. Вкъщи е телевизорът, радиото е в колата.- Работите ли върху това радиото да излезе и извън колата?- То излиза. Има много хора, които ни слушат през мобилните си телефони. Имаме много удобни апликации за радиостанциите. Вече има интернет и в метрото.- Повече печели или губи радиото от това, че вече я няма романтиката на водещия, останал анонимен и познат само като глас? Работите ли за популяризирането на водещите си извън радио ефира?- Правим го, защото има предавания, които се излъчват от мол например, но не това е основната ни цел. Вярно е, че радиото е емоция, която се създава по-скоро от въображението. Когато слушаш своя любим водещи няма как да го видиш, си създаваш един перфектен образ. Затова си и мисля, че радиото не печели особено от това, че водещият е познат като визия.- Радиото не е просто диск със записани песни. С какво се обясняват много честите повторения?- Да, не е и така издържа на конкуренцията на интернет, защото хората обичат някой друг да им приготви нещо. То е като да отидеш на ресторант. Повторенията в станции като N-JOY се обясняват с аудиторията. Младите слушатели обичат по-често да чуват любимите си песни.- Какво предстои?- В момента развиваме bTV Radio като проект. Фактът, че и други стартираха подобни проекти, показва, че нашият пример е много добър. Предстои стартирането на bTV Radio в Бургас, Велико Търново, Свищов, Горна Оряховица.- Като говорите за подобни проекти, такъв е случаят с Nova News. Притеснява ли ви конкуренцията?- От една страна ни радва, защото показва, че сме в правилната посока. Беше странен начинът, по който това стана. Това беше последната честота за радио в София и беше спечелена от радио “Аура”, наречено сега Nova News. Беше дадена на проекта на радио “Аура”, което беше “четящо радио” за хора, които не могат да четат – за слепи, деца и неграмотни. Точно заради уникалния проект СЕМ им даде честотата, а не на Classic FM, което съществува от 20 години без собствена честота. Бяхме изненадани от решението на СЕМ с лека ръка да приеме радио “Аура” да се прекръсти и да започне да излъчва програмата на Нова телевизия. Тук бих искал да изразя удовлетворението си от Мария Стоянова – член на СЕМ, която в протокола от едно заседание на СЕМ наскоро по отношение на проекта „Аура“, променен в Nova News, казва: „Вие не правите тази програма, за която ви е издаден лиценз за последната честота в София.” Получава се подмяна на конкурсната идея, с която се печели честотата. Хората в СЕМ трябва да гледат на закона не като на начин да се избегнат моралните задължения, а напротив, да се използва законът, за да се приложи моралът.- N-JOY, Z-Rock, bTV Radio, Melody, Jazz FM и Classic FM са много различни едно от друго. Ако обаче трябва да посочите нещо, по което си приличат, което все пак ги прави част от bTV Radio Group, какво ще бъде то?- Прекрасният екип.
Коментари