NAO Rojen (13)Младите български астрономи призовават за подкрепа всеки, който може да помогне

Дарителската кампания за Национална Астрономическа Обсерватория Рожен събра
над 35 000 лв за 4 седмици

Организаторите на “Bulgaria Tattoo Expo 2015” даряват част от приходите си
за благородната кауза в името на науката

През август 2015 г. отвореното писмо от директора на Института по астрономия
с НАО Рожен към БАН предизвика широк публичен и медиен интерес. В писмото се
посочва, че тази година бюджетът на Обсерваторията за пореден път е
недостатъчен, за да се заплатят най-базовите разходи, а хроничният дефицит
на средства има силно негативно влияние върху състоянието и качеството на
работа с наличната техника.

Виждайки отново опасност от затваряне на Oбсерваторията, учени от Института
започнаха кампания чрез дарителска онлайн платформа за набиране на средства
за най-належащите разходи. Четири седмици по-късно, това се оказа
най-успешната дарителска кампания, организирана за Обсерваторията. Над 500
души отделиха от личните си средства за бъдещето на НАО Рожен:

Уважаеми колеги, през 2015 г. PR Agency IGM навършва 4 години от създаването
си. За този период агенцията е осъществила стотици проекти за различни
компании с разнообразни сфери на дейност. С намерения, лишени от всякакви
финансови или други интереси, решихме да обърнем внимание и подпомогнем две
важни за бъдещето на младото българско поколение, научна и спортна
обществени организации – Институтa по астрономия с Национална астрономическа
обсерватория към БАН и Българската федерация по Шотокан Карате-До. Работата
ни по проектите за тези две организации е напълно безвъзмездна. Призоваваме
и останалите ПР агенции в България да се присъединят към нашата инициатива,
за да допринесем за развитието в сферата на комуникациите. По този начин ще
помогнем на други български организации като осигурим гласност на техните
кампанни и активности. От името на цялата агенция ви благодарим за
подкрепата и вярваме, че и в следващите години ще продължим добрата ни
съвместна работа.