Сега четете
Теленор и сп. Мениджър създават сдружение „Зелен кръг“

Теленор и сп. Мениджър създават сдружение „Зелен кръг“

telenovТеленор и сп. „Мениджър“ ще сформират сдружение „Зелен кръг“ на български компании от различни бизнес сектори, които са съпричастни към зелените идеи и следват полезните практики в областта на устойчивото развитие и опазването на околната среда. Основната цел на сдружението е да популяризира и насърчава добрите примери, насочени към грижата за природата и ефективното използване на природните ресурси от бизнеса и обществото. Това бе обявено по време на шестото издание на ежегодния Зелен форум, организиран от сп. „Мениджър“ с подкрепата на Теленор.
Тази година форумът се проведе под мотото „Енергийната ефективност – нашият нов свят“. В събитието взеха участие представители на водещи български компании, държавни институции и медии, както и експерти в областта на енергийната ефективност и зелените бизнес решения.
Участниците обсъдиха различни теми, свързани с прилагането на умни решения за икономия на енергия, намаляването на енергийните разходи в глобален план, енергийното обновяване на малкия бизнес и устойчивото развитие на градовете чрез въвеждането на интелигентни мрежи, транспортни системи и иновативни комуникационни технологии.

Теленор беше представен от главния технически директор на компанията Владимир Радойчич. Той представи новата мрежа на Теленор, която е готова да предложи 4G услуги и позволява по-високи скорости за пренос на данни, по-голям капацитет и подобрено потребителско преживяване. Радойчич акцентира върху енергийната ефективност на мрежата и сподели полезни практики, свързани с инвестициите на компанията в зелени решения.

„Новото оборудване в мрежата на Теленор използва 20% по-малко електроенергия, а също така разполага със системи за свободно охлаждане, които спестяват енергия и емисии на парникови газове. С радост мога да споделя, че тази година въведохме в експлоатация първата си базова станция, изцяло захранвана от соларни батерии. Вярваме, че действията ни са пример и за други компании в България, и сме отворени за споделяне на знания и опит в тази област “ – коментира г-н Радойчич.

Теленор публикува и ежегодния си доклад по корпоративна отговорност за 2014 г. Тази година той е изготвен спрямо новия стандарт на GRI – G4, и е наличен единствено в онлайн версия на адрес: http://www.telenor.bg/bg/corporate-responsibility/2014

Вижте и

Докладът съдържа подробна информация за дейността на Теленор през изминалата година, както и данни за постигнатите резултати. С ежегодното публикуване на документа, компанията заявява своя ангажимент към грижата за околната среда, обществото, служителите, клиентите и партньорите си, и се утвърждава като лидер в областта на корпоративната отговорност в България.
Теленор е водеща телекомуникационна компания с 3,8 милиона активни потребители в България. Към края на март 2015 г., услугите на компанията са достъпни за 99,98% от населението и на 99,50% от територията на страната, а UMTS мрежата на Теленор покрива 98% от населението на страната. До 4 ноември 2014 г. компанията работи на българския пазар под марката GLOBUL, а от 1 август 2013 г. е част от международната Теленор Груп, която оперира в 13 държави в Европа и Азия, и има над 190 милиона абонати.

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре