1359673617115Поколението „Милениум” предстои да стане най-голямата потребителска група в Америка. Рекламната агенция Moosylvania помоли 1,500 души от поколението на хилядолетието между 20 до 35-годишна възраст да гласуват за своите любими марки, пише изданието BusinessInsider.
Резултатите показват кои марки доминират сред тази възрастова група.

Без особени изненади, на върха на класацията е компанията Nike.
Компанията държи 62% от пазара за маратонки. Според данните, младежите вярват, че упражненията са съществени за здравето, докато техните родители акцентират само върху диета. „По-високата активност води до по-голямо харчене за спортни облекла и обувки”, обясняват анализаторите

На второ място е отличена Apple.
Компанията се радва на фанатични последователи и много от клиентите й са именно от поколението Милениум. Продуктите на Apple – iPhone, iPad и Macbook са доста популярни. Тази година Apple влезе в заглавията с новия си часовник.

 

Бронзът отива при Samsung.
Телефоните и таблетите от серията Galaxy са изключително популярни сред младото поколение. Последният смартфон на компанията – Galaxy S6, получи възторжена критика.

 

На четвърто място в класацията откриваме Sony.
Playstation, както и музикалният бизнес, бизнесът за снимки и за игри бележат истински бум. Компанията инвестира агресивно в тези области, а също така предлага и популярни смартфони.

 

В челната петица влиза Wal-Mart.
Тази година компанията повиши заплатите на служителите си и залага на по-хуманни стандарти за местото, което предлага. Марката отвори и по-малки магазини, които привличат младежите.

 

Шестата позиция е отредена за Target.
Марката изобрети идеята за „евтин шик” преди две десетилетия. Днес компанията обновява свои стоки за младежи от поколението на хилядолетието.

 

На седмо място се подвизава Microsoft.
Мобилните приложения, изчисленията в облак (cloud computing) и холографският компютинг печелят на Microsoft рекордни печалби. Наскоро марката направи демо, в което показва как персоналните компютри могат да се превърнат в холографски.

 

Осмата позиция е запазена за известната на всички безалкохолна напитка Coca-Cola. Компанията остава безспорен лидер на пазара на безалкохолни напитки със 17.6% дял. За сравнение, основният й конкурент Pepsi притежава 8.8% дял от пазара. Марката спечели още повече точки с кампанията си „Сподели Coca-Cola”, в рамките на която на бутилките на Coca-Cola бяха изписани редица популярни имена.

 

На девето място се нарежда марката за маратонки към Nike – Jordan.
Много от този вид спортни обувки заемат значимо място при препродажбите. Нарастващата култура от т.нар. снийкърхеди купуват колекционерски обувки в eBay, Craigslist и други сайтове.

 

На последно място в челната десетка се класира Pepsi. Компанията внедри напитка, подсладена с естествения подсладител стевия, наречена Pepsi True. Също така Pepsi премахна изкуствената съставка аспартам от диетичното Pepsi.

 

Ето и останалите марки, отличени в класацията:

11. Amazon
12. Google
13. Nintendo
14. Adidas
15. Dell
16. Macy’s
17. McDonald’s
18. JCPenney
19. Ford
20. Converse
21. Pizza Hut
22. Starbucks
23. Chevrolet
24. Valve
25. Vans
26. Dove
27. Verizon
28. Best Buy
29. XBox
30. Ralph Lauren
31. Honda
32. Colgate
33. Oreo
34. Nestle
35. Hewlett-Packard
36. Forever 21
37. Hershey’s
38. Victoria’s Secret
39. Kellogg’s
40. Kraft
41. Levi’s
42. Sprint
43. Chanel
44. Android
45. Under Armour
46. Aeropostale
47. Wendy’s
48. LG Corporation
49. Bethesda Softworks
50. Asus