photo_verybig_1427503Церемонията ще се реализира под мотото „Агенти на промяната”

За втора поредна година Българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще поощри специалисти в областта на маркетинговите комуникации и рекламата на церемония по връчването на наградите BAAwards 2015. Събитието ще се състои през юни, а датата и мястото ще бъдат анонсирани в кратки срокове. Кон-курсът е отворен за фирми, агенции, неправителствени и други организации, чиито кампании са реализирани на родния пазар през 2014 г. Желаещите да се отличат като професионалисти трябва да представят най-доброто от работата си на ВААwards.com до 17 май.
Предстоящото издание на наградите ще протече под мотото„Агенти на промяната”, тъй като от БАР ще акцентират върху личния принос за развитието на даден бранд и лансирането му сред потребителите. „Отделната личност с нейните качества, опит и професионализъм е водеща за успеха на всеки маркетингов екип, затова призовете ни имат за цел да отличат и насърчат индивидуалния принос. Така БАР помага за развитието на професионализма в областта на маркетинговите комуникации и като отличава наи-доорите кампании, дава надежда на специалистите в областта за реализация на българския пазар”, споделя Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. Освен отличаване на постиженията ползите от участието в конкурса са подкрепа на иновациите в сектора и засилване на позиционирането сред целевите групи.

Първото издание на BAAwards се проведе през юни 2014 г. в хотел Hilton. Освен светила в сферата на маркетинга и комуникациите гала вечерта уважиха и представители на най-големите рекламодатели в България.

Обир 29 проекта от 18 компании се състезаваха в 10 категории

До финал достигнаха 12 проекта на 7 компании. Първите награди на БАР получиха екипи и специалисти от „Тойота Балканс”, „Данон България”, Alpha Bank и „Загорка”. Журито на BAAwards 2015 се състои от 11 изтъкнати професионалисти с дългогодишен опит в сферата на маркетинговите комуникации.

Това са съоснователят на БАР Мая Герасимова (маркетингов директор на „Девин”), Невена Цекова (търговски и маркетингов директор в „Toyota & Lexus България”), Кирил Хаджидинев (маркетингов директор в „Белла България”, председател на УС на БАР за 2015 г.), Дарина Стоянова (главен изпълнителен директор на „Престиж 96″), Янко Кръндаров (генерален мениджър за България, Сърбия и Македония на „Интерснак България”), Желез Атанасов (директор стратегическо планиране в Noble Graphics), Момчил Захариев (творчески директор в Next-DC), Ивайло Богомилов (изпълнителен директор на „Маркет Тест” АД), Ракина Кънева (съучредител и оперативен директор в МАП Маркетинг Рисърч, представител за България на ESOMAR), гл. ас. Кристиян Постаджиян (преподавател по реклама в НБУ) и доц. Христо Катранджиев (преподавател по различни дисцишгини в сферата на маркетинга и рекламния мениджмънт в УНСС и НБУ).