Logo 24Вестник „24 часа” е най-силната марка сред всекидневниците в България, показва тазгодишната класация на Superb-rands.

Това е независима институция, която отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар

Класацията има 28 категории, в които влизат марки автомобили, електронни медии, седмичници, хипермаркети, интернет търсачки, социални мрежи, алкохолни и безалкохолни напитки, ресторанти, хотели, мобилни оператори, храни и други.
Методиката на подбор и оценяване е на два етапа – чрез гласуване на членовете на независимо експертно жури и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.

Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е Институтът за пазарни проучвания GfK Bulgaria.