Сега четете
Ново заглавие за читателите на Филип Котлър – "Добри дела"

Ново заглавие за читателите на Филип Котлър – "Добри дела"

PrintПредставяме ви новото заглавие на Сиела „Добри дела“ от Филип Котлър. С тази книга маркетинг гуруто Филип Котлър и експертите Дейвид Хескил и Нанси Лий ще ви научат как да давате, за да получите повече!

Когато излезем от тази мъгла, ще разберем напълно, че компаниите трябва да помагат – те трябва да са отговорни за нещо повече от парите, които печелят.

Джефри Имелт, президент и главен изпълнителен директор, General Electric, на конференцията „Бизнес за социална отговорност“ – ноември 2008 г.

През последните 30 години голям брой компании доказаха, че е възможно да се сътвори един по-добър свят и едновременно с това да се увеличат печалбите. Опитът показва също, че създаването на успешни маркетингови и корпоративни социални инициативи изисква интелигентност, всеотдайност и финес. Независимо дали работите за голяма корпорация или за начинаеща фирма, генерирането на финансова печалба и социални дивиденти е въпрос на внимателно балансиране.

Корпорациите, които работят целенасочено, за да постигнат успех в маркетинговите и корпоративните социални инициативи, не само съществуват по-дълго, но и просперират повече от конкурентите си.

Цена: 15,90

Вижте и

Превод от англ.език Грета Керемидчиева

Издателство: Сиела

Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.

Нагоре