001„Тази сутрин” и bTV Новините са безспорен фаворит сред хората на възраст 18-34г. с над 2 пъти повече зрители в сравнение с конкуренцията

Програмата на bTV през месец август е била предпочитаният избор на телевизионната аудитория според ГАРБ. Среднодневният аудиторен дял на медиата е над два пъти по-висок в различните групи (All4+ и 18/34) и 1.9 пъти при 18/49г. в сравнение с този на Нова.

Каналите bTV Action и bTV Comedy също отчитат нарастване в аудиторния си дял при младите (18-34г.) за месец август спрямо предходния юли. При bTV Comedy увеличението е 1,5 пъти, а при екшън каналът от медийната група е 1,8 пъти. bTV Action отчита двойно увеличение и при мъжете. Срещата реванш между Лудогорец и Стяуа, излъчена по bTV Action влиза сред първите 5 най-гледани програми при младите зрители (3 място при 18-34г. и 5 при 18-49г.).

В най-горещия летен месец в класацията топ 50 влизат 38 предавания на bTV, 2-те срещи между Лудогорец и Стяуа (bTV Action), 6 програми на Нова ТВ (от 25 позиция надолу), 1 на БНТ и три на ТВ7. Сред най-предпочетените програми на bTV в класацията влизат предаванията „Тази сутрин”, „120 минути”, „Лице в лице”, „bTV Репортерите”, bTV Новините, както и голяма част от филмовите заглавия в програмата на медиата.

В съревнованието между новините на различните телевизии bTV Новините в 19.00 часа убедително запазват водещата си позиция и тенденция за привличане на повече зрители (TG 18-34 и 18-49) в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал и отчита над 2 пъти по-висок аудиторен дял в сравнение с този на Нова (2,8 пъти при All, 4+; 2,4 пъти при 18-34 и 2,2 пъти при 18-49). Сутрешният блок на bTV „Тази сутрин” пък е два пъти по-гледан от младите зрители и отчита 114% по-висок аудиторен дял в таргет групата 18-34г. в сравнение със сутрешния блок на Нова.

През месец август централната емисия на bTV Новините отчита увеличение в аудиторния си дял спрямо предходния юли, докато аудиторния дял на централната емисия на Нова – спада. (Графика 1 и 2)

[spider_facebook id=”1″]