Сега четете
Агробизнесът получава 1,7 млн. лв. за реклама в чужбина

Агробизнесът получава 1,7 млн. лв. за реклама в чужбина

210229_375_282_4x3Агробизнесьт получава 1,7 млн. лева за реклама на продукти в чужбина по линия на схемата „Промоционални програми“, съобщиха от пресцентъра на Държавен фонд „Земеделие“ (ДФЗ). Плащанията са междинни и се разпределят между четири асоциации.

[spider_facebook id=“1″]

Първият промоционален проект е на Националния съюз на градинарите в България и е свързан с популяризирането на пресни череши в Русия. Промоцията се извършва чрез реклама в електронни, социални и печатни медии. Предвидени са средства за участия в изложения и панаири, продуктови презентации, аудиосъобщения в метрото в Москва и др. По него ще бъдат преведени малко над 340 хил. лева, след като бенефициентът вече е изпълнил част от заложените дейности.

Вторият проект е на Регионалната лозаро-винарска камара „Тракия“ за промотиране на българско вино в Русия и Китай. За него ДФ „Земеделие“ отпуска 340 хил. лева. Третият проект е за промоция на български яйца и се реализира от Асоциацията на земеделските производители в България.

Средствата по него ще бъдат изразходвани за изготвянето на информационни и рекламни материали, за участие на Световния ден на яйцето в Румъния и Гърция, както и участия в различни семинари и кулинарни изложби. По проекта е отпуснато и финансиране за заснемането на филм за производството на яйца. Настоящото плащане по него е за над половин милион лева. Последният проект е на Асоциацията на млекопреработвателите в България. Промоционалните дейности в него са свързани с участия в международни изложения и панаири в Австралия и Обединените арабски емирства.

Вижте и

В проекта са включени PR събития, заснемане и излъчването на TV спот, информационни и рекламни материали, организиране на семинари и др. За него Фондът ще отпусне малко над 420 хил. лева за популяризирането на българските млечни продукти. Промоционалните програми включват дейности по предоставяне на информация за земеделски и хранителни продукти и методите за тяхното производство. Проектите по промоционалните програми са с бюджет до 3 млн. евро.

[spider_facebook id=“1″]
Каква е вашата реакция?
Много ми хареса
0
Не ми хареса
0
Не съм сигурен
0
Развълнувах се
0
Вижте коментарите (0)

Напиши коментар

Вашият мейл адрес няма да бъде публикуван.


© 2022 Всички права запазени!
Изработка на сайт от MySuper.Site

Нагоре