Рекламират лютеница и конфитюр от рози по европрограма
Държавен фонд „Земеделие“ и Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ) подписаха договор за реклама на родни продукти. Целта е да се увеличи потреблението на лютеница, консервирани домати, печени зеленчуци, конфитюр от рози и шипков мармалад в Русия и Обединените арабски емирства, съобщават от ДФЗ. Промотирането ще се извършва по схемата „Промоционални програми“ под надслов „Освободете европейския вкус“.
Размерът на отпуснатите средства е 3,7 млн. евро, а срокът на програмата е три години. Половината от средствата са осигурени от Европейския съюз, 30% са национално съфинансиране, а 20% идват от Съюзът на преработвателите на плодове и зеленчуци в България (СППЗБ).
Това е втората подобна помощ, която ДФЗ отпуска, след като преди десетина дни предостави 1,7 млн. лв. на българските производители, за да рекламират продукцията си в чужбина. Средствата ще бъдат използвани за промотиране на нашенски череши, вина, яйца и млечни продукти. Рекламите ще бъдат излъчвани в съседните Румъния и Гърция, в Русия, както и в далечните Китай и Австралия.
[spider_facebook id=“1″]