STUDY_Minority_Employment_Up_in_TV_and_RadioВсички отбори се съобразяват с ранния си етап на подготовка, но и с името, което бранят. „Рома” пусна резервите срещу „Юнайтед”, но показа на феновете и иконата Франческо Тоти през второто полувреме. Руни е титуляр за „червените дяволи”, Гарет Бейл игра за „Реал”, в следващите мачове ще видим и КР7.

Имай награден фонд от около $ 2 милиона, но не това е най-значимото. На финал могат да се срещнат „Реал” и „Милан” – отбори номер 1 и 2 в европейския турнир на шампионите по трофеи. А защо да не видим и първи за сезона манчестърски сблъсък „Сити” – „Юнайтед”? Ще гледаме италианско дерби „Интер” -„Рома” в групата, както и дуел „Ливърпул” – „Манчестър Сити”, повтарящ свирепата битка за титлата, спечелена с 2 т. от отбора на шейховете.

Турнирът е приятелски, но само на хартия….

Часовете на мачовете не са съобразени с Европа, а с местните. Над 30 телевизии предават срещите. За разлика от мондиала в Бразилия, където двубоите бяха по обяд и следобед местно време, тук не се търси ефектът от по голяма тв аудитория на Стария континент. Тя отдавна е спечелена, а и Шампионската лига и вътрешните първенства. Мишената са американците.

Социалните мрежи, без които сякаш нито едно събитие вече не е завършено, полудяха по турнира. Страницата във фейсбук е посещавана на ден от над 500000 потребители. В туитър мачът „Юнайтед” – „Рома” (3:2) предизвика огромен интерес, сравним с двубои от групите на световното. Шампионската купа е и изложба на звезди пред американската публика, която е все по-заинтригувана от сокъра. Състезанието е и по маркетинг. Както всяка надпревара в наши дни в най-великата игра.

„Олимпиакос” е подвижна фабрика за артикули, тъй като огромните гръцки колонии са гладни за футбол и готови да изхарчат стотици долари за фланелки и други атрибути.

28.07.2014 01:21 | Любословие по Труд | стр. 21 |