allthe-brazil2014day1to4Световното първенство по футбол 2014 в Бразилия вече разпалва страстите на футболните запалянковци. Знаете ли обаче някои от най-невероятните факти за надпреварата между първенците сред световните лидери във футбола? Футболните фенове твърдят, че футболът е може би най-старата игра за забавление в света и въпреки че има хора, които не харесват тази игра, това в никакъв случай не омаловажава стойността й. Нормално е при такова мащабно спортно събитие да очакваме, че най-големите медии ще отразяват всичко.

А какво да кажем за интернет гиганта Google, който очевидно няма да пропусне да предложи интригуващи новини и интересни факти за първенството? 1. Търсачката на Google се използва масово за търсене на новини свързани с първенството Google Search е сред най-активно изполваните интернет ресурси. Ключовата фраза „World Cup“ е с най-висок индекс, като най-много се използва от жителите на Соломоновите острови. Въпреки че отборът на тази островна държава в Тихия океан не се класира за Световното по футбол тази година, това не пречи на жителите ? да се интересуват от първенството.

След тях се нареждат Вануату, Либерия, Южен Судан и Сиера Леоне. 2. Най-популярното видео в YouTube е рекламен филм за World Cup 2014 Google отбелязват, че рекламодателите за Световната купа тази година са предочели Интернет пред традиционните методи за реклама. Това е дало голяма свобода на въображението и появата на филми-реклами какъвто е случая с Nike и техния клип „Winner Stays“, който е най-популярният клип в YouTube. А Last Game е друга реклама на Nike, разказваща история за рискования футбол в сравнение с безопасния футбол. 3. Клиповете за Световното първенство по футбол са повишили рекламното време в YouTube Най-голямото в света спортно събитие се превърна в най-интересната тема и в YouTube.

Според данни на Google, YouTube зрителите вече са гледали повече от 1,2 милиарда минути реклами покрай клиповете за Световното първенство по футбол, като повече от 61 милиона гледания на клипове са регистрирани от Бразилия. 4. Дудълите на Google разпалват феновете на Световното по футбол Дудълите, които украсяват началната страница на търсачката на Google са известни на всички потребители на Интернет и са не по-малко интересни от самите мачове. Едва ли обаче знаете, че сега за първи път тези дудъли се създават извън САЩ. Google произвежда между 300 и 400 дудъла всяка година, като 50 от тях се движат или са интерактивни. Обикновено компанията планира своите дудъли най-малко три месеца по-рано от деня на събитието, което отразяват и понякога на художниците им трябват седмици, за да усъвършенстват дизайна им.

При дудълите за Световното тази година нещата са различни. Тези забавни рисунки се изработват в реално време от 17 членен екип, който се намира в Бразилия. Райън Гермик, лидер на екипа споделя, че създаването на интерактивни дудъли обикновено отнема месец или дори повече, а сега анимациите се създават за време от 2 до 5 часа. Екипът никога досега не е работил в реално време, но се оказва, че усилията си заслужават, защото Световното първенство по футбол е събитие, което се следи от хората по целия свят.

Офисът, който Google са наели в Сао Паоло за целта е наречен „Inspiration Room“ („Стаята на вдъхновението“). Част от стените в този офис са покрити с бразилски сувенири, като има дори една старомодна музикална кутия, която постоянно свири бразилски песни. Освен това разбира се, има и телевизори, на които хората от екипа гледат мачовете от първенството.

По digital.bg