bTVМедията увеличава своя дял сред младата аудитория на възраст 18-34

Класацията топ 50 на най-гледаните програми в България за трети пореден месец отчита ръст сред зрителите на медиата на възраст 18-34 и вече ясно подчертава тенденцията bTV да бъде предпочитаният избор на младата аудитория. И през май близо 40% от младата аудитория е следила събитията на сцената на шоуто „България търси талант”, което през този телевизионен сезон се превърна в най-гледаното развлекателно предаване. Това е близо два пъти повече от следващото по гледаемост телевизионно шоу – „Като две капки вода”.

“bTV Новините” в 19.00 часа също запазват устойчивата тенденция на два пъти повече зрители в сравнение с централната емисия на втория по гледаемост канал. Събитията и резултатите в деня на евровота – 25 май, телевизионната аудитория е проследила чрез ефира на bTV и „#Евровот 2014”, което е и единственото студио, посветено на изборите, което влиза в месечната класация при различните таргет групи.

В челните позиции на класацията топ 50 за май, в която близо 2/3 от програмите са на bTV, влизат още bTV Новините – централната новинарска емисияи авторските журналистически филми в bTV Репортерите. Сред най-предпочетените програми са още сериалите „Столичани в повече” и „Фамилията”, шоуто „Комиците” и „Предай нататък”. В класацията за месец май влиза и финалът на УЕФА Шампионска лига, излъчен по bTV Action, който в таргет групата 18-49 отбелязва 20.4% аудиторен дял.

[spider_facebook id=”1″]