Проучване на Phoenix Marketing International, проведено в 20 държави извън САЩ
Според проучване, поръчано от FOX International Channels и проведено от Phoenix Marketing International, 94% от запитаните припознават FOX като канал, който им осигурява първокласно забавление.
Проучването е проведено в 20 държави извън САЩ. Анкетираните – общо 24 000 респонденти – са абонати на Pay-TV в Европа, Азия и Латинска Америка.
В Европа, проучването потърси мнението на абонати на кабелни оператори в 11 държави: Англия, Италия, Испания, Португалия, Холандия, Германия, Франция, Норвегия, Полша, Русия и България.
Брандът FOX изпреварва по точки канали като Discovery, Disney, Warner Brothers и NBC Universal.
* * * * * * *
За отбелязване е, че 34% от отговорилите биха сменили кабелния си оператор заради FOX.
За сравнение, средният процент в глобален мащаб за всички водещи марки е 24%.
Феновете на FOX оценяват най-високо възможността да следят първи най-хитовите телевизионни продукции.
[spider_facebook id=“1″]