AMIC_600_9353AMI Communications (Ей Ем Ай Къмюникейшънс) България спечели златна награда за най-добра кампания в категорията Кризисни комуникации на престижните награди SABRE за Европа, Близкия изток и Африка. Международното 43-членно жури присъди наградата на AMI Communications България за комуникационната кампания във връзка със заплахата за отнемане на лиценза на ЧЕЗ през 2013 г. За наградите SABRE през тази година се състезаваха близо 2400 проекта от над 40 държави в Европа, Близкия изток и Африка.

„Наградата е чест за нас. Приемаме я като признание за усилията, които положихме, заедно с комуникационния екип на ЧЕЗ. Изпълнени сме с удовлетворение, че успяхме да помогнем на нашия клиент да запази лиценза си в България,“ заяви Илияна Александрова, управител на AMI Communications България.

В началото на 2013 г. след масови протести, провокирани от високите битови сметки на домакинствата, беше открита процедура за отнемане на лицензиите на компаниите на ЧЕЗ в България. С общи усилия AMI Communications и ЧЕЗ България проведоха комуникационна кампания, за да успокоят общественото напрежение и да опровергаят митовете, че ЧЕЗ е виновна за високите сметки. Държавната комисия за енергийно и водно регулиране (ДКЕВР) разглеждаше казуса в продължение на десет месеца и през ноември 2013 г. реши да приключи процедурата поради липса на основания.

За AMI Communications България
AMI Communications България е ПР и консултантска компания, създадена през 2005 г. като част от AMI Communications Group. AMI Communications Group обединява ПР агенции в Чехия, Словакия, България и Румъния и е партньор на най-голямата ПР компания в света Edelman на тези пазари. AMI Communications България е член на Българската асоциация на ПР агенциите (БАПРA) от 2007 г. Сред клиентите на агенцията са ЧЕЗ, Шеврон България, Шел България, Виза Европа, Карлсберг, ГлаксоСмитКлайн и др.

За наградите SABRE
През 2014 г. наградите SABRE отбелязаха 10-годишен юбилей за Европа, Близкия изток и Африка. Те са сред най-престижните отличия за ПР в света и се присъждат от Holmes Group, водеща компания в сектора връзките с обществеността и един от най-сериозните анализатори на тенденциите в тази сфера.

[spider_facebook id=”1″]