zx500y290_2300193На 10 юни 2014 г. /вторник/ в зала “Европа” на “Новотел София” ще се проведе следващото събитие от поредицата семинари и работни срещи “Успехите на българските марки” на консултантската фирма “Пауър Бранд”.

Темата “Как да изградим идентичност на марка?” ще бъде представена от маркетинг експерти и предприемачи от различни сектори на бизнеса в България. Лектори ще бъдат Жюстин Томс, мениджър “Бизнес развитие” в “Ей Би Си Дизайн”; Мирена Тодорова, експерт “Маркетинг” в “Победа” АД; Милин Джалалиев, управляващ директор на Saatchi & Saatchi Bulgaria; Владимир Цонков, крейтив директор – Saatchi & Saatchi Bulgaria; Теодора Вълчанова, маркетинг мениджър в “Матраци ТЕД”; Велина Мавродиева, творчески директор в студио “Ентусиазъм”.

По време на събитието посетителите ще имат възможност да разберат как да изградят разпознаваема идентичност и да приложат творческите идеи на практика, защо марките с изградена идентичност имат по-добра репутация в онлайн пространството и как се управлява поведението на бранда при комуникацията му с потребителите във всички точки на контакт.

Специализираната поредица е насочена към маркетинг и бранд мениджъри, експерти в изграждането и развитието на търговски марки, мениджъри на малки, средни и големи компании, предприемачи, бизнес консултанти и PR експерти.

Ранната регистрация за семинара е отворена и всички, които имат интерес, могат да заявят своето участие с отстъпка на официалната страница на инициативата. Пак там има и допълнителна информация за самия проект.