how-to-make-a-marketing-plan-outlineЮбилейното 20-о издание на Mediam хх ще от 4 до 7 юни 8 Албена

Юбилейното 20-о издание на международния медиен фестивал Mediamixx през тази година ще се проведе от 4 до 7 юни в курорта Албена. Традиционно участници в събитието са български и международни медии и професионалисти от всички браншове, свързани с медийната индустрия, посочват от организаторите. Сред акцентите ще са медиите по време на избори, свободата на словото през последните 20 години, както и бъдещето на технологиите, съдържанието и регулацията в сектора. В рамките на събитието ще се проведе и традиционият тенис турнир за журналисти, участници във форума и приятели на спорта. Цялата информация за фестивала и турнира е на http:// mediamixx. info/.

Два бранда за натурални сокове започнаха паралелни кампании

В последните няколко седмици два конкурентни бранда на пазара на напитки – Queen’s u Prisun, пуснаха свои кампании. Световната финалистка и европейска шампионка по лека атлетика Ивет Лалова е фокусът на новия клип „Аз знам какво пия” на Queen’s, който е измислен и сниман от The Smarts. „Клипът залага на различна гледна точка за успеха като резултат от сериозна битка и безкомпромисност. Представя трудния път до постигането на добрия резултат, или, иначе казано, пътя, който Queen’s следва, за да предложи нещо наистина добро на своите потребители”, казват от агенцията. The Smarts обслужваат Queen’s от почти две години, а сред реализираните проекти са „капачките герои, които изведоха Facebook страницата на Queen’s на пето място като най-бързо растяща българска фен страница според Social Bakers. Graffitti BBDO пък стои зад последнатареклама на конкурентния бранд Prisun. Клипът се казва „Всяка храна има нужда от усмивка”, а „лайтмотивът на кампанията е усмивката и моментите, които тя прави по-добри”, коментират от агенцията. Наскоро Prisun проведе рекламен конкурс и Graffiti BBDO успя да запази марката като свой клиент.

Григор Димитров участва в реклама за минерална вода

След като от началото на годината стана рекламно лице за Rexona (за България) и Nike (глобално), отскоро Григор Димитров участва и в маркетинга на изворна вода. Тенисистът се снима в клип на новия бранд „Балдаран”. „С клипа „Предизвикателството на Григор и Балдаран” се поставя началото на кампанията „Живей на върха” за популяризирането на спорта и активния начин на живот сред младите хора”, коментират от рекламна агенция AdHoc, която обслужва марката. Изворната вода се бутилира в гр. Девин от фабриката „Балдаран спринг” АД на Васил Стоименов. Справка в ДАКСИ показва, че go февруари компанията носи името „Балдарадн 1968″ АД, а преди това – „Девин-Балдаран” АД.

Chapter 4 е най-добрата консултантска агенция в Източна Европа според Holmes ReportМеждународното издание за връзки с обществеността Holmes Report избра Chapter 4 за най-добра PRконсултантска компания в Източна Европа за изминалата година. Отличието е част от ежегодната оценка на глобалния PR пазар SABRE Awards. Chapter 4 е основана едва през 2010 г. и централният й офис е във Виена. Агенцията има офиси в София, Будапеща, Белград, Сараево, Букурещ и Скопие. „С ръст от 40% всяка година Chapter 4 вече успя да събере впечатляващ списък с клиенти, като например HP, Ericsson, Schneider Electric, SAP, Dr. Oetker, Reed Exhibitions, WWF, Siemens, Swiss International Air Lines”, коментират организаторите на конкурса от Holmes Report. Българският офис на агенцията обслужва клиенти като Aurubis, HP България, Shell България, Holcim България и Столичната община, става ясно от уебсайта й.

На тазгодишния конкурс SABRE 6 Лондон има и друго българско участие – АМ Channels Communication Group u APRA Porter Novelli са номинирани за кампаниите „Писмо за промяна” и „Алкохолът е лош шофьор”. Наградите за публични комуникации ще бъдат раздадени на 20 май в Лондон.
Започва нова магистратура по маркетинг и комуникации

Saatchi&Saatchi – София, започва нова инициатива за образование в областта на рекламата. След като завърши вторият сезон на практическата академия Saatchi Circle, идеята на агенцията ще приеме нова форма. От есента Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ) и Saatchi&Saatchi ще предлагат съвместно магистратурата „Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт”. „Програмата покрива целия цикъл на създаване на един продукт и неговия живот. Започва с предмети, свързани с разбиране на потребителите и средата, следва творческо мислене и иновации, разработване на продукта и на финала, фокус върху стратегии за комуникация”, разказват от рекламната агенция.

Предимството според създателите на идеята е, че 70% от лекторите в програмата са практикуващи маркетинги рекламни специалисти. „По време на цялото обучение студентите ще работят по реални казуси и проекти. Учебният план и последователността на предметите са разработени, така че следват логичното развитие на един продукт, като всеки следващ надгражда знанията и разбиранията на студентите за процесите в маркетинга”, обясняват още от Saatchi&Saatchi. Кандидатстването за програмата започва през юни, а учебният процес – в началото на ноември. Подобни програми в момента предлага например Нов български университет (НБУ) с магистратурите „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг” и „Реклама и бранд мениджмънт” и Университета за национално и световно стопанство (УНСС) – „Маркетинг”.

По Дневник, Любословие 16.05.2014

[spider_facebook id=”1″]