Пловдив. Пловдивският панаир е най-голямото рекламно предприятие в Югоизточна Европа, защото тук в специална среда и специална инфраструктура, създадена за този панаирен бизнес, се създават възможности на фирмите да представят своите иновативни и маркетингови решения за развитие на компаниите в своето бъдеще. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Иван Соколов, председател на Съвета на директорите на Международен панаир-Пловдив. „Не сме единствените в това отношение, но сме лидер и услугите са свързани с панаирната индустрия като предоставяне на площи, на информационна инфраструктура и на медийно отразяване, реклама и всичко, което е свързано с този бранш”, заяви Соколов.

panair plovidiv

Снимка: Международен панаир – Пловдив

„Търсим развитието в нови възможности, които да дадем за представяне на компаниите, по-голяма делова активност, повече възможности за срещи, повече презентации. По отношение на международното участие се радваме на добър успех, защото примерно на Есенния панаир присъстват 40-50 държави, на „АГРА” присъстват представители на 30-40 държави.

Това е важно за компаниите, за да могат да се срещат с международни партньори и освен да търсят реализация на вътрешния пазар, да търсят и на международния пазар”, посочи Иван Соколов.

27.04.2014 11:44 | www.focus-news.net |

[spider_facebook id=”1″]