Медиаморфоза: Да разберем новите медии, Роджър Фидлър

114489z

Издадена 2005 г.
Издателство Кралица Маб
Категории
Социология и демография

Корица Мека
Страници 346
Размери 13.00 / 20.00 / 2.00 cm
EAN 9789545330636
ISBN 9545330635

Какво представляват новите медии? Как са възникнали те? Каква форма ще приемат в бъдеще? Може ли да се развие бизнес с тях? Роджър Фидлър предлага своите отговори на тези въпроси.

Авторът е журналист с голям практически опит, един от пионерите на електронното публикуване, преподавател в Кентския университет /САЩ/. Представени достъпно и увлекателно, неговите наблюдения са най-авторитетните изследвания на цифровата революция в съвременната цивилизация. Книгата е незаменима както за студенти и изследователи на медиите, така и за журналисти, редактори и мениджъри. Всеки, който се интересува от бъдещето на медиите и общуването между хората ще намери в “Медиаморфоза” полезни ориентири, които да го преведат през хаоса на съвременния свят.