The Smarts поема рекламното обслужване на IKEA

6b219f687b2e42c8bd669169dd5cfc00Заедно с агенцията „Параграф 42“ ще отговарят за творческите, дигиталните и PR решения на компаниятаКачествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на „Капитал“, може да го направите тук. Благодарим.

Независимата българска рекламна агенция The Smarts и PR агенцията, част от портфолиото й, „Параграф 42“ поемат комуникационното обслужване в България на шведския мебелен производител IKEA. Двете компании ще работят върху изготвянето на комуникационна стратегия на бранда, която ще включва творчески, дигитални и PR решения, както и BTL активности.

Коментирайте първи тази публикация на "The Smarts поема рекламното обслужване на IKEA"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*