Големи промени за потребителите на Facebook Messenger

facebook-appFacebook ускорява плановете за добавяне на реклами към чат приложението Messenger, съобщава Fast Company. Компанията има нужда от още рекламна площ в услугите си, защото във Facebook вече става пренаселено от платени публикации. Сега основната част от приходите на Facebook от реклама идват именно от новинарския поток в профилите на потребителите. Същевременно в Messenger има над 1.3 млрд. активни потребители месечно, които много рядко виждат някакви реклами. Наскоро самият Марк Зукърбърг обяви в разговор с инвеститори, че иска компанията „да се движи малко по-бързо“ в добавянето на реклами към чат приложението.

Предизвикателството е как Facebook да постигне това без да ядоса потребителите. Messenger се приема от хората като форма на лична комуникация и появата на реклами в нея може да компрометира усещането за лично пространство. Алтернативен вариант е брандовете да плащат за достъп до различни услуги и възможности да комуникират с потребителите директно или за брандирани емоджита например.

Сред тестваните варианти са и спонсорирани съобщения. Те позволяват на компания да изпрати оферта до потребител, но само когато тя вече е имала комуникация с него. Facebook казва, че основната цел е да намери начин да увеличи и подобри комуникацията между фирмите и потребителите. В момента има над 70 млн. фирми, които вече използват чат платформата по най-различни начини. В повечето случаи компаниите разчитат на служители, за да поддържат комуникацията, като Facebook иска да автоматизира по-голямата част от процеса, което също може да донесе доходи на социалната мрежа.

Коментирайте първи тази публикация на "Големи промени за потребителите на Facebook Messenger"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*