Facebook със стриктни мерки за публикуването на политически реклами

1-facebook-pages-manager-mention-page-marcello_di_giovanni-design-icon-app-ios-gradient-mdg-ux-ui-apFacebook ще провежда по-стриктни проверки на рекламодатели, които публикуват политическо съдържание. Новите мерки ще влязат в сила преди изборите в САЩ, като рекламодателите ще трябва да удостоверят идентичността си и да споделят информация за всяка реклама, която публикуват.

Twitter също предприе подобни мерки, създавайки нов портал, в който ще бъдат публикувани всички реклами и информация за това кой ги спонсорира.

„Щом стане въпрос за реклами във Facebook потребителите трябва да могат да идентифицират кой ги е публикувал и да видят всички останали реклами, които спонсорира. Най-вече политически реклами. Подобно ниво на прозрачност е от полза за демокрацията и е добро за избирателния процес“, разказа вицепрезидентът по рекламите във Facebook Роб Голдман.

От Facebook споделят още, че новите мерки ще бъдат приложени за предстоящите федерални избори в САЩ, но в бъдеще ще засегнат реклами за изборни кампании и в други страни. Под рекламата ще се визуализира текстът „Платено от“. Потребителите ще могат да получат пълната информация за рекламодателя както и защо виждат рекламата. Освен това от началото на ноември потребителите ще могат да посещават страниците, които следват, и да видят какви реклами са били публикувани от тях.

Коментирайте първи тази публикация на "Facebook със стриктни мерки за публикуването на политически реклами"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*