Наградите на асоциация на рекламодателите – оптимизъм и заявка за растеж на пазара

20171005_205022.jpg

Рекордният брой заявки в 4-тото издание на конкурса не разводниха качеството му

Най-големите български рекламодатели се събраха да оценят постиженията си след една относително успешна за рекламния и медийния пазар година с нарастнали бюджети, акцент върху дигиталните медии и интересни наградени кампании, за които основен критерий на журито не е големият рекламен бюджет или широката достигаемост до масова аудитория.

Членове на журито коментираха, че тази година високо ниво на заявките ги е стимулирало като цяло да поставят по-високи оценки, което вдига качеството на конкурса. Ако може да откроим някаква тенденция, отразена в наградените кампании, то тя е – фокус в специфичното. Отличените кампании отразяват основното стремеж на големи рекламодатели да работят по-целенасочено с по-прецизни подбрани целеви групи и да търсят тяхната по-ясно манифестирана ангажираност с брандовете, продуктите и каузите. Точно тук бих поставил особения акцент на конкурса – върху наградата за кампанията срещу фалшивите новини на колегите от Mediapool.bg под мотото: “Ти си това, което четеш”, която показва, че рекламодателите и рекламните агенции имат добра представа за възможността си да влияят не само върху потребителското, но и върху гражданското поведение.

Ето и победителите от тазгодишния конкурс “Raising the БАР”:

  • Категория Нов продукт – екипна награда победител – Загорка с кампания „Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?”
  • Категория Нов продукт – индивидуална награда – Леонора Христова от Юниливър за кампания „Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!
  • Категория Нова услуга – екипна награда победител: Пощенска банка с кампания „Повече днес“.
  • Категория Нов корпоративен бранд – най-добър маркетингов екип – Мобилтел за бранда „МТЕЛ СПОРТ“.
  • Категория Продуктов ребрандинг – най-добър маркетингов екип: Захарни заводи с кампания „Сладки времена – любимите локум и халва от Захарни заводи“.
  • Категория Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара – екипна награда за Кока-кола с кампания „Coca-Cola No Sugar“.
  • Категория Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара – най-добър маркетингов за Първа инвестиционна банка с кампания „Дигитална карта от Fibank“.
  • Категория Активиране на бранд – най-добър маркетингов екип: Декатлон с кампания „DECATHLON BOX OFFICE“.
  • Категория Корпоративна социална отговорност и спонсорства – най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания „Ти си това, което четеш“

Прочетете и специалното интервю за Любословие.бг на изпълнителния директор на БАР Росен Мисов.

 Д-р Боян Кутевски

boyan-kutevski-konsultant-marketing-i-komunikacii_1998be65fД-р Боян Кутевски, Контент Мениджър. Водещ експерт по връзки с обществеността и маркетинг. Много студенти го познават като преподавател в Софийския Университет, Нов български университет и Датския колеж в София. Редом с преподаването д-р Кутевски поддържа и интересна рубрика в Любословие.БГ.
e-mail: kutevski@luboslovie.bg

Коментирайте първи тази публикация на "Наградите на асоциация на рекламодателите – оптимизъм и заявка за растеж на пазара"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*