Атина с невиждана PR кампания за налагане на гръцката салата по света

greek_salat
От Атина започна кампания, наречена „Движение – гръцка салата“, която призовава ресторанти и частни лица да създадат своя собствена версия на световно известния деликатес от Гърция и да го насърчи всякакъв начин, пише в. Български новини Позовавайки се на Найджъл Слейтър, известният редактор на The Observer, който е написал, наред с други неща „, най-добре е да а ядете с пясък между пръстите на краката и сол на устните си.“

Гръцката салата е деликатес, който перфектно кондензира вкуса на родината, за тези, които живеят в чужбина. Въпреки това, не се ограничава само до границите на страната.

То е популярно ястие в модерни и космополитни ресторанти по целия свят и се намира на блок-масата от най-луксозните хотели – дори и ако те се намират в Китай или Япония. В мрежата от 25 000 ресторанти доставка на американската фирма GrubHub , гръцката салата е номер едно предпочитание на стотици хиляди клиенти.
„Гръцка салата е универсално ястие с хиляди тонове аромат,“ пише PR-а на компанията. Кампанията има за цел, да стимулира готвачи и обикновени фенове от цял свят, да направят собствена, уникална версия на най-популярната салата в света.

 

Коментирайте първи тази публикация на "Атина с невиждана PR кампания за налагане на гръцката салата по света"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*