7 трика, с които да ядеш по-малко, без да гладуваш

Всички сме лакомници до доказване на противното. Светът е пълен с толкова вкусотии, че често ни е трудно да устоим. Това са няколко трика, с които ще ви бъде по-лесно да хапвате по-малко.

1212538-Cartoon-Of-A-Gluttonous-Obese-Man-Eating-A-Feast-Royalty-Free-Vector-Clipart1. Яж с вилица и НОЖ. Така всяка хапка ще бъде отмерена, храненето става по-бавно и можеш да усетиш кога си се заситил, преди да преядеш.

2. Не използвай големи чинии, защото заблуждават и всъщност приемаш много повече храна.

3. Не гледай телевизия, когато се храниш, защото мозъкът донякъде свързва гледането на телевизия с храна… с което искаме да кажем, че дори да не си гладен, пускайки си телевизора, вече ти се иска да хапнеш нещо, докато гледаш, съветва „Ай Уомън“. Освен това се увличаш и не усещаш колко храна си хапнал.

4. Никога не си слагай допълнително. Едва ли си гладен, просто ти е вкусно и ти се хапва още.

5. Не дръж запаси от сладки неща в някой шкаф вкъщи, вместо това го напълни с плодове, ядки, мед и пр.

6. Записвай си какво приемаш като храна за деня. Поне за седмица! Така ще видиш колко много излишни вкусотии похапваш и защо не можеш да свалиш излишните 5 килограма.

7. Яж само, когато си гладен. Повечето хора се хранят по много други причини, но не и защото са гладни, а именно – защото някой друг яде, защото им е скучно или просто защото им се хапва нещо сладичко.

Коментирайте първи тази публикация на "7 трика, с които да ядеш по-малко, без да гладуваш"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*