Търговията ще се пренесе във виртуалната реалност

9d54ff785f449018e96ad75c7cf4fbedПотребителите ще разглеждат продуктите детайлно в три измерения с VR шлемове, преди да натиснат бутона за покупка. Бъдещето на е-търговията е във виртуалната реалност, ако се съди по намеренията на онлайн гиганта Amazon.

Технологичните компании инвестират все повече средства в развитие на продукти и услуги за виртуална реалност. Работи се усилено в най-различни направления, вкл. и в сферата на онлайн търговията, където се очакват интересни новини от световния гигант Amazon.com.

Компанията, ръководена от Джеф Безос, нае миналия месец бившия директор на кинофестивала Трайбека – Джена Теранова, за да управлява разработката на VR проекти в специално студио на Amazon, пише TechCrunch.com. Очевидно, гигантът в онлайн продажбите възнамерява да пренесе търговията във виртуалната реалност.

Наскоро компанията пусна в социалната мрежа LinkedIn обява за наемане на творчески директор по виртуална реалност, който ще има задача да разработва бъдещите VR решения на Amazon. Новата длъжност се отваря в подразделението A9, посветено на технологиите за търсене и реклама на продукти.

От обявата става ясно, че A9 работи по проект на Amazon за пазаруване във виртуална реалност, от който ще се възползват милиони потребители на най-различни VR устройства. Потенциалните кандидати трябва да имат страст във виртуалната реалност и ясна представа за това какво трябва да представлява неустоимото VR изживяване.

Засега няма повече подробности за намеренията на Amazon, но виртуалната реалност със сигурност ще даде на потребителите възможност да разглеждат продуктите по-детайлно в три измерения, ползвайки VR шлемове, преди да натиснат бутона за покупка.

Друг онлайн гигант, аукционът еBay, обяви преди време концепция за „умни” магазини, в които са разположени огромни огледала-сензорни дисплеи. На тях клиентите могат да разгледат и „премерят” конкретна дреха, вместо да ходят в пробната, и ако им харесва, да я поръчат чрез PayPal акаунта си.

Неотдавна холандската компания за мебели IKEA пусна първото си VR приложение за очила HTC Vive, което пренася потребителите във виртуална кухня с реални размери. IKEA очаква виртуалната реалност да изиграе важна роля при общуването с клиентите – в частност, те могат да я ползват за изпробване на различни решения в домашния интериор, преди да ги купят.

Пазарът на технологии за виртуална реалност все още се намира в зачатъчно състояние, но ще избухне в близките години, достигайки 70 милиарда долара в края на десетилетието, според прогноза на анализаторската компания TrendForce.
източник: technews.bg

Коментирайте първи тази публикация на "Търговията ще се пренесе във виртуалната реалност"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*