Елена Тошева става Маркетинг мениджър на БОРИКА

400_E-Tosheva22-34f16f3128На тази позиция тя ще отговаря за развитието на основния бранд на компанията, както и налагането и позиционирането на отделните й продуктови линии.

Една от приоритетните маркетинг задачи е ребрандирането на компанията и продуктите й, което е част от новата бизнес стратегия на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“.

Елена ще управлява корпоративните комуникации, рекламната политика, както и корпоративната социална отговорност на оператора.

Елена Tошева има 17 години опит в сферата на комуникациите. Преди да се присъедини към екипа на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“, в продължение на 2 години, е Маркетинг мениджър на „Хюлет-Пакард“ за региона на Югоизточна Европа.

От 2009 до 2015 заема позицията мениджър „Маркетинг и комуникации“ в „Хюлет-Пакард България“ (НР). В периода 2006 – 2009 е старши съветник „Връзки с обществеността“ в БТК и vivatel, а 2003 до 2006 година – експерт „Връзки с обществеността“ в „Нилана“ ООД.

В продължение на три години работи в телевизионния и кабелен оператор Евроком.

Елена е магистър по „Връзки с обществеността“ към Факултета по журналистика и масова комуникация на СУ „Св. Климент Охридски“.

Притежава бакалавърска степен по специалностите „Икономика на масмедиите” и „Международен туризъм” от Университета за национално и световно стопанство (УНСС).

Завършила е London School of PR и е преминала редица специализирани обучения по управление на събития, публична реч, бизнес етикет и протокол, водене на преговори, мотивация и др.

 

източник: economy.bg

Коментирайте първи тази публикация на "Елена Тошева става Маркетинг мениджър на БОРИКА"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*