Социалните мрежи и водещи PR-и се смеят на „Виваком“

Рекламен клип на „Виваком“ потресе социалните мрежи.

Видеото трудно се побира в клишираните жанрови представи. Затова е най-добре първо да отделите 15 минути и да го изгледате. След това, ако са ви останали сили от смях или не сте изпаднали в ступор, може и да изкажете мнение.

Клипът е бил предназначен за вътрешнофирмена мотивация на служителите, но си е проправил път в социалните мрежи. Медийните специалисти и рекламисти у нас, изгледали творбата са в шок.

Eто и някои от коментарите в гилдията на комуникационните експерти:

Мислех да не коментирам, но не мога. И – о, изненада!, няма да е саркастично-умно. А просто: съчувствено. Да изтече това може да се случи на всеки един от великите комуникатори (по-често може би само на тези в 2000+ човека компании, когото може дори да не са питали какво да бъде мотивационното вътрешно видео).
И ако трябваше утре аз лично да мотивирам наличната на българския пазар на труда работна сила на ниски нива, вероятно бих се ориентирала към подобна низка, но работеща форма.
В някои бизнеси се броят резултати, а не лайкове… А иначе – в събота наистина, човешки съчувствах на ПР екипа и агенциите на Виваком и се смях само на факта, че не знаят как се прави кризисен ПР в дигитална среда.

Klimentina Rasheva Да. Само все още мисля по въпроса за това кое е работещо. Прагматично – си права; с моите вечно елитарни възгледи – уф, а трябва ли, дори и такава да е работната ръка?
Sylvia Kostova
Sylvia Kostova Рашева, очевидно това е крем де ла крем на работната ръка в обозримото и настояще бъдеще. Моли се да я имаме, защото сме твърде елитарни и не сме мулти-култи дори за диалект, а камо ли за бурки, състудентке моя…
Like · Reply · 1 · 11 hrs
Klimentina Rasheva
Klimentina Rasheva Sylvia Kostova знам. но то елитарното мислене не е непременно свързано с действителността, следваш квото си искаш да стане – другото е според „диагнозата ти“
Like · Reply · 1 · 11 hrs
Анета Божилова
Анета Божилова Тук съм напълно съгласна. Тук е поредният ми (и последен) коментар по темата от преди около час на нечия друга стена:
Хей, успокой се. Висшият мениджмънт не е виновен, че не разбира в детайли от комуникация. Не е и длъжен, затова има /високо/ платени пSee More
Like · Reply · 3 · 11 hrs
Sylvia Kostova
Sylvia Kostova Голямата и основна грешка е да криеш и да триеш нещо от фейсбук..
Like · Reply · 3 · 11 hrs
Diana Grigorova Mladenova
Diana Grigorova Mladenova Ох, и аз много се смях !
Boyka Bashlieva
Boyka Bashlieva Аааа този клип е катастрофа, но няма да се учудя, ако някои си го харесват.
Like · Reply · 1 · 9 hrs
Antonia Vasileva
Antonia Vasileva Защо решихте, че е изтекло? Аз бих го комуникирала точно по този начин, а не от официалният профил на Виваком. Особено към този таргет…
Like · Reply · 1 · 2 hrs · Edited
Ирли Дал Маре
Ирли Дал Маре Не го издържах до края…
Dolores Belorechka
Dolores Belorechkaзначи, само първите 5 минути издържах……
Comments
Milena Peneva
Milena Peneva Да, за съжаление… Мисля, че това е в резултат на синдрома, че мениджърите знаят най-добре, а не експертите.

 

Paulina Georgieva
Paulina Georgieva Ако си права, тогава поне отговаря на едно от условията на Employer branding стратегията – Автентични са.
Like · Reply · 2 · 14 hrs

 

Albena Paralingova
Albena Paralingova Автентични в какво, Поли? Ако това да си пренавит е стандарт за компетентност и представяне – да, автентични са. До болка…
Like · Reply · 1 · 14 hrs

 

Dimo Nikolov
Dimo Nikolov Ескалирам към колегите и ще върна обратна връзка!
Like · Reply · 7 · 14 hrs

 

Paulina Georgieva
Paulina Georgieva Финалът с шефа, който им дава обратна връзка „Ама бравооо, беее, ама бравоо бе! Само така!“ ме върна в епохата на черно-белите бг комедии. Това обаче не е сатира. Истина е.
Like · Reply · 5 · 14 hrs

 

Elenko Stoyanov
Elenko Stoyanov тази сутрин се събуждах с това. ами събудих се

 

Bella Kamel
Bella Kamel Хахаха – самата действителност – каква реклама – драма е…..ей такъв персонал има навсякъде и той пречи нещо добро и смислено да се случи….кадърните не могат да се проявят от надъхани по разни обучения за „личностно развитие“ комплексари …
Like · Reply · 1 · 13 hrs

 

Ivan Ovcharov
Ivan Ovcharov Ето и продължението:
https://www.facebook.com/tatiana.christy/videos/1787539661462817/

'Продължение на рекламния клип на Виваком!'
01:31
21,262 Views

Tatiana Christy

Продължение на рекламния клип на Виваком!

Like · Reply · 5 · 11 hrs

 

Mila Nikolova replied · 1 Reply
Dimitar Marinkov
Dimitar Marinkov Все си мисля, че това е майтап.

Коментирайте първи тази публикация на "Социалните мрежи и водещи PR-и се смеят на „Виваком“"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*