Приключи 7-то издание на BAPRA Bright Awards

640_BAPRA-BRIGHT-AWARDS-2016-BG-a60395b436При изключително оспорвана надпревара приключи 7-то издание на BAPRA Bright Awards с 91 състезаващи се проекта и 26 приза

Агенция на годината за 2016 е M3 Communications Group

13 април се оказа фатално щастлива дата за българската ПР индустрия, коментираха от Българската асоциация на ПР агенциите, която вчера проведе топ събитията на годината в бранша.

Традиционният ПР форум Sofia PR Summitпремина при изключително висок интерес, привличайки вниманието на 150 участници от София и страната. Мениджъри на фирми и организации, ръководители на ПР отдели и ПР експерти имаха възможността да се запознаят с опита и най-новите тенденции в сектора от водещите имена в професията, пристигнали в София специално за събитието от 3 континента.

Над 300 ПР експерта и клиенти уважиха 7-те годишни BAPRA Bright Awards на стилна церемония в София Хотел Балкан.

По повод 15-годишнината от създаването на Българската ПР асоциация, нейният председател Деница Сачева връчи плакети на основателите на професионалната организация, които поставиха основите на обединението на водещите компании в страната и заложиха стандарти за качество в професията. Това са:  Гергана Василева, Елена Вълчева, Любомир Аламанов, Мария Гергова, Николай Неделчев, Стефана Янева и Томислав Цолов.

Престижният приз „Агенция на годината“, журито от международни експерти присъди на M3 Communications Group.  Второто място бе за United Partnеrs, а бронзът взеAll Channels Communications.

Като най-добра комуникационна кампания бе отличена „Каменица „Един за всички: Да си ги върнем у дома“, реализирана от New Moment.

Голямата награда в тежката категория „Кампания за устойчиво развитие“ отиде при Интелдей Солушънс за кампанията им „Ангелите работят и след Коледа“, осъществена за Български дарителски форум и DMS 17 777.

Като най-добра кампания в публичния сектор журито отличи  „Енергийно ефективна музикална индустрия“ на United Partners, целяща да увеличи знанията и уменията за прехода към енергийна ефективност и устойчиво управление на енергията в рамките на музикалната култура.

Екипът на Българската национална телевизия взе голямата награда в категория „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“ с проекта „Детска Евровизия 2015“

Иноваивна кампания на годината стана „pCloud Crypto Hacking Challenge“, реализирана от M3 Communications Group и смел клиент.

Специално събитие на годината стана „Живей активно“ на APRA Porter Novelli, привличайки за поредна година хиляди привърженици и последователи и продължавайки сътрудничеството с компанията клиент от 2006 г. насам.

В традиционно най-оспорваните категории „Кампания за устойчиво развитие“, „Комуникационна кампания на годината“ и „Специално събитие“ бяха присъдени 14 приза.  В категориите „Комуникационна кампания на годината“  и „Кампания за устойчиво развитеи“ журито класира по 3 проекта на второ място с равен брой точки, а две компании си разделиха третото място за „Специално събитие“.

 

BAPRA Bright Awards е единственият ПР конкурс в сферата на маркетинговите комуникации у нас, в който журито е съставено изцяло от международни ПР и комуникационни експерти от световен мащаб.

Резюметата на всички 91 участници в 7-то издание на конкурса, може да разгледате тук: http://www.bapra.bg/2016/bg/participants/

Пълният списък на отличените компании и награди:

КАТЕГОРИЯ „КАМПАНИЯ УСТОЙЧИВО РАЗВИТИЕ“

1 МЯСТО – Intelday Solutions – „Ангелите работят и след Коледа“

2 място– APRA Porter Novelli-„Живей активно“.

2 място – BBDO Group – „Най добър-старт за всяко дете“

2 място – United Partners -„Научната лаборатория на Байер“

3 място – Related PR – „Културен фестивал Нощ/ Пловдив 2015“

 

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ НА ГОДИНАТА

1 МЯСТО – APRA Porter Novelli-„Живей активно“

2 място – United Partners – „Научна лаборатория на Байер“

3 място – M3 Communications Group -„Най-щастливият концерт“

3 място – All Channels Communication Group – „Мтел Медия Мастърс 2015 година с „5 сценария за утре“

ИНОВАТИВНА КАМПАНИЯ

1 Място –M3 Communications Group -pCloud Crypto Hacking Challenge

2 място – Knowbox  – „Златната ябълка“

3 място – BBDO Group -„Най-добър старт за всяко дете“

 

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1 Място – БНТ – „Международен песенен конкурс – Детска Евровизия 2015“

2 място –Вътрешен ПР отдел на Пощенска банка – „Крилете на успеха“

3 място – Publicis Groupe Bulgaria – „Позитивната промяна – 20 години Publicis Groupe Bulgaria“

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1 МЯСТО–United Partners- „Енергийно ефективна музикална индустрия“.

2 място – Intelday Solutions – „Не увреждай правилата“съвместно с Център за независим живот

3 място Invictus-„Реформа за сигурност“ съвместно със Синдикалната федерация на служителите в МВР, Фондация „Общество и сигурност“, Сдружение „Просперитас“ и пресцентъра на МВР, осъществена с медийното партньорство на Българска национална телевизия.

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1 МЯСТО–New Moment–„Каменица „Един за всички: Да си ги върнем у дома“.

2 място – Intelday Solutions – „Не увреждай правилата“

2 място – Intelday Solutions– „Ангелите работят и след Коледа“

2 място Publicis Groupe Bulgaria – „Philips TV. Nе гледаш. Изживяваш!“

3 място – Publicis Groupe Bulgaria с кампанията „Нес Кафе – 3 в едно Видео музикални награди“

 

АГЕНЦИЯ НА ГОДИНАТА

1 МЯСТО – M3 Communications Group

2 място – United Partners

3 място – All Channels Communication

Фейсбук: https://www.facebook.com/BAPRA.Bulgaria?ref=hl
Фейсбук на BAPRA Bright Awards: https://www.facebook.com/BAPRABrightAwards
Туитър: @BAPRABulgaria
Уебсайт: www.bapra.bg
Youtube: BAPRA Bulgaria

 

Коментирайте първи тази публикация на "Приключи 7-то издание на BAPRA Bright Awards"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*