DVD-то е мъртво?

512px-DVD_logo.svgВ рамките на настоящата година онлайн стрийминг услугите на Amazon, HBO, Sony, Netflix, Hulu и т.н. ще генерират по-високи приходи, отколкото продажбите на DVD-та. Любопитен за отбелязване факт, е, че до началото на 2015 година меко казано остарелия DVD формат все още беше лидер по продажби на видео съдържание.

Ново изследване на консултантската фирма PricewaterhouseCoopers обаче не вещае добри времена за популярния и в България формат. Поне на териториите на САЩ.

Според PricewaterhouseCoopers през 2015 година делът на стрийминг услугите ще се увеличи с 13 процента, достигайки продажби в размер на 9,5 милиарда долара. Отдаването под наем и продажбите на DVD-та ще генерират 7,8 милиарда долара.

През 2017 година онлайн услугите на изброените компании ще генерират 12 милиарда долара. Последната е сума, която се очаква да бъде по-голяма от годишния американски боксофис.
DVD-тата ще продължат своя логичен залез, споделяйки съдбата на своя предшественик – CD-тата.

През 2014 година музикалните стрийминг услуги вече надминаха като приходи продажбите на музикални дискове и ще застигнат дигиталната продажба на музика до три години.

Дата: 04.06.2015 09:59
Източник: www.inews.bg

Коментирайте първи тази публикация на "DVD-то е мъртво?"

Оставете коментар

Имейлът ви няма да бъде публикуван.


*